AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Ja jeg lurer,hvordan skaffe seg vennekrets i en by der man kjenner nada folk? Har vært innflytter i ny by i snart ett år,og føler meg enda som en fremmed! Jobber selvstendig så det er lite å hente i arbeidssammenheng av sosiale happenings. Stortrives i jobben,har leilighet og alt jeg trenger men ingen å finne på noe med,å det er mildt sagt kjedelig,og til tider trist!!! Noen som har gode råd til meg? Er kommet til en grense der jeg vurderer å flytte..men har egentlig ikke lyst! Hjelp,hjelp!!
Gjest Taxmannen Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Meld deg på noe fritids aktiviteter sjafs der du møter folk med samme intresse.
Gla'jenta Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Meld deg på noe fritids aktiviteter sjafs der du møter folk med samme intresse. Men når mine fritidssyssler går ut på at jeg sykkler og går på treningsstudio,og egentlig ikke har andre fritidsting,så begrenser det seg. På treningsstudio er alle opptatt med seg selv.
Gjest Raindrops Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Du må være litt løsningsorientert hvis du vil treffe nye mennesker. Det må være noe annet du kunne tenke deg å gjøre i fritiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå