Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver eneste gang jeg har klippet pannelugg har jeg endt opp med å bare dra den bak med fliskeklemmer. Og hver eneste gang har jeg lovet meg selv at dette er siste gang.. Men, ja. Jeg har dårlig hukommelse, og klippet lugg på ny i går, gitt.

Dere som har lugg: hvordan styler dere den? Redskaper og produkter, tips og triks. Alt er velkomment! :D

Skrevet

haha, gjør akkurat det samme selv=D slår aldri feil:P

Skrevet

Jeg var og så dum at jeg lot frisøren klippe lugg sist jeg var der :( Venter i grunnen bare på at den skal vokse ut igjen, så her styles det med lus.

Ellers vet jeg mange bruker rettetang :)

Skrevet

Jeg hadde kort frisyre med lang lugg, men nå har frisøren klippet tung, rett lugg på meg, som rekker akkurat litt nedenfor øyebrynene. Tipper jeg enten går tilbake dit temmelig raskt, eller går til angrep med saksen selv, for det er litt irriterende å ha håret så ned i øynene, selv om frisyren er kjempetøff. :forvirret:

Skrevet

Hehe, "godt" å vite at jeg ikke er den eneste! Og luggen blir jo såå fin når frisøren styler den.. Har jo ikke lyst å gå i dusjen og ødelegge det. :P

Skrevet

Same same. Luggen min har nå (for ørtende gang) kommet såpass langt at jeg får lagt den bak ørene, men nå som den virkelig kjedeligste fasen begynner (på nytt) så kommer jeg ikke unna den lille stemmen i hodet som spør meg om jeg ikke skal klippe lugg igjen. Du vet en slik fin lugg som henger ned i panna og skaper en fin ramme rundt fjeset. Hvertfall for de som klarer og har ork til å style den :sjenert:

Skrevet

Min lugg er lang og skrå. Jeg bruker enten rettetang eller lar den få krølle seg som den vil og styler med litt hårspray så den ligger som den skal (noe den ikke alltid vil ;)). Noen ganger vil jeg bare ha den bort og bruker klemmer.

Skrevet

Jeg har tenkt å klippe lugg! jeg synes det ser så flott ut. Har selv et litt "langt" ansikt og kunne tenkt meg litt mer tja.. "koselig" ansikt.

Grunnen til at jeg ikke har gjort det er nettopp det som nevnes her! jeg vil ikke ende opp med å gå med klyper eller spenner og dra den bakover.. jeg vet at en pannelugg blir svett, og bruke tid om morgenen på å rette den ut og style.. Huff: /

F.eks denne fasongen synes jeg er nydelig: klikk her

Gjest Raindrops
Skrevet

Åh, jeg har endelig fått til å vokse ut luggen, så jeg får alt opp i hestehale, det verste er at jeg savner den titt og ofte. Det til tross for at jeg fortsatt husker hvor utrolig irriterende den var :fnise: Men jeg liker lugg, synes det er kjempepent og skulle ønske jeg ikke hadde krøller, slik at det hadde blitt lettere å få den pen.

Jeg brukte rettetang på luggen min, og det fungerte egentlig greit. Ikke sånn stor rettetang, for da fikk jeg bare bulk, men en liten reiserettetang som ikke var så bred :)

Skrevet

Jeg bruker rettetang eller en liten rundbørste og føneren. Og en lett dusj med Bumble & Bumble hårspray.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...