Lista Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Jeg og en venninne deler en fireroms med en gutt som går oss på nervene. Han vasker ikke når han skal, følger ikke regler, tørker ikke av benken, vasker slett når han først vasker etc. Lista er lang! Nå ble han bedt om å vaske for forrige uke som ikke ble gjort da. Det har enda ikke skjedd. Og jeg må nå gjøre det selv fordi jeg skal ha bursdagvors her i morgen. Saken er den at nå har begeret rent over for vår del, og vi vil ta skikkelig HEVN mot denne idioten!! Vi tenkte å la være å vaske selv, men det vil bare gå utover oss selv siden han ikke bryr seg. Hvordan kan vi hevne oss på han? Håper dere har noen bra og morsomme tips!
Gjest Thefainter Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Når han dusjer så kan dere gjemme alle klærne hans
Inx Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Ha trekant-sex med ham og fortell ham at det ikke skjer igjen før han har vasket, ryddet++ og vips skal dere se den mest huslige gutten noensinne.
Lista Skrevet 10. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2010 Når han dusjer så kan dere gjemme alle klærne hans Han har jo et eget rom da, og håndkle på badet...
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Mens han er bortreist; så karsefrø i senga, garderobeskapet og overalt i hans personlige ting som kan vannes Husk å ta bilder
Gjest Blondie65 Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Sørge for å få ham kastet ut. Jepp. Ikke bare perfekt hevn, problem solved også.
Lista Skrevet 10. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2010 Sørge for å få ham kastet ut. Det tror jeg nok ikke skjer, da dette er studentbolig. Jeg skal flytte ut snart, men han skal få hevnen han fortjener før den tid
Lista Skrevet 10. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2010 Mens han er bortreist; så karsefrø i senga, garderobeskapet og overalt i hans personlige ting som kan vannes Husk å ta bilder Hehe, døra hans er nok låst når han er borte Ellers skal vi prøve å få til noe som ikke er veldig opplagt at det er hevn liksom.. Hvis dere skjønner
Inx Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Ok - nytt forslag da "HEVN", ha trekant-sex med ham og etter ca 2 måneder så sier dere begge (forskjellig tidspunkt) at dere er gravide med hans barn og at dere ønsker å beholde det ....
Gjest Blondie65 Skrevet 10. september 2010 #11 Skrevet 10. september 2010 Det tror jeg nok ikke skjer, da dette er studentbolig. Jeg skal flytte ut snart, men han skal få hevnen han fortjener før den tid Er det ikke husordensregler som alle skal følge? Da er det vel enkelt å påpeke brudd på disse? Det har jeg gjort når jeg bodde i kollektiv - dvs. jeg gjorde det når jeg flyttet (jeg var lei av å bli invadert og rydde etter andre).
Hinata Skrevet 10. september 2010 #12 Skrevet 10. september 2010 Hvis han roter/ikke tar oppvasken, så sett alt rotet foran døra hans så han må hoppe over når han skal ut. Samme kan vel gjøres med vaskebøtta, moppeskaftet, klutene og vaskemiddel, legg gjerne ved en brosjyre på hvordan det skal vaskes
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #13 Skrevet 10. september 2010 Hevn hører ikke hjemme i et moderne samfunn. Eller så kan du gjøre noe som ikke skader da. Vis frem puppene dine til og si at han skal få mer om han rydder. Når han da har ryddet så sier du "der ser du, du kan rydde". "Å ja, sexen, hvilken sex". Du lurte han. Men du må nok ofre litt selv og da.
Gjest redstar Skrevet 10. september 2010 #14 Skrevet 10. september 2010 Kast ham ut, tror ikke det nytter med noe hevn når han ikke klarer å vaske opp etter seg. Kast ham ut:p
Lista Skrevet 10. september 2010 Forfatter #15 Skrevet 10. september 2010 Les hva som er skrevet før! Jeg får ikke kastet han ut. Hadde jeg hatt mulighet til det, hadde det SELVFØLGELIG skjedd for lengst! Dette er studentbolig og det er ikke nøye husordensregler her. Det skal se noenlunde ut, og det er ikke ukentlig sjekk liksom. Dette er ikke "alvorlig" nok til at han blir kasta ut. Vi kan sende klage på han, men siden han ikke bryter regler som røykeforbudet, så får han vel bare tilsnakk.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #16 Skrevet 10. september 2010 Legg en sigarettpakke under hodeputa hans og meld i fra at han brutt røykeforbudet.
Pingting Skrevet 10. september 2010 #17 Skrevet 10. september 2010 Hvis han roter/ikke tar oppvasken, så sett alt rotet foran døra hans så han må hoppe over når han skal ut. Litt off-topic, men jeg og noen hybelnaboer gjorde dette en gang med en dødsekkel nabo vi hadde. Han hoppet over i to måneder, han! Stabelen ble ganske høy etterhvert, men han vasket ikke selv etter at han snublet i det
Lista Skrevet 10. september 2010 Forfatter #18 Skrevet 10. september 2010 Trenger flere tips folkens! Gjennomførbare
Gjest brutal_mann Skrevet 10. september 2010 #19 Skrevet 10. september 2010 Ha trekant-sex med ham og fortell ham at det ikke skjer igjen før han har vasket, ryddet++ og vips skal dere se den mest huslige gutten noensinne. Ok - nytt forslag da "HEVN", ha trekant-sex med ham og etter ca 2 måneder så sier dere begge (forskjellig tidspunkt) at dere er gravide med hans barn og at dere ønsker å beholde det .... Dette er de eneste forslagene så langt som faktisk vil virke.
Lista Skrevet 10. september 2010 Forfatter #20 Skrevet 10. september 2010 Dumt jeg ikke hadde tatt på han med hansker engang, da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå