AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #61 Skrevet 19. september 2010 sende vg en link til denne tråden og la dem få se at "kvinner flest" syns denne serien er motbydelig? men dere smugkikkere, for all del ikke klikk på de reklamene, dette kan vi nemlig ikke sponse!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #62 Skrevet 21. september 2010 Måtte jo se VG's nye store serie, men det ble mye spoling gitt. Stussa også fælr over at en jente som liksom skal være interessert i mote (husker ikke navnet på dem) møter opp på jobb hos folk som driver med mote iført en snekkerbukse!? Hun så jo ut som en 3-åring som skulle til barnehagen, og det kommer fra en person som mener at mote er bortkasta.
frøken_øst Skrevet 15. oktober 2010 #63 Skrevet 15. oktober 2010 kom over denne serien på vg.no i dag og så første episode. Makan til arrogante og ureflekterte jenter tenkte jeg, skikkelige nek rett og slett. Jenter på sitt verste, grøss og gru
Gjest Eventyr3 Skrevet 16. oktober 2010 #64 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har nå også sett på oslo girls. er det her ekte eller skuespill? er det mening at det skal være så flaut? Mener å huske at vgtv hadde en annen serie som også var flau, før. "the shit " elns. er det samme opplegg?
PecanPie Skrevet 16. oktober 2010 #65 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har nå også sett på oslo girls. er det her ekte eller skuespill? er det mening at det skal være så flaut? Mener å huske at vgtv hadde en annen serie som også var flau, før. "the shit " elns. er det samme opplegg? Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg tror det er "på ordenlig" eller skuespill. På en side forundrer det meg ikke dersom disse menneskene faktisk er sånn, på en annen side er det mye som er oppstyltet og "tilfeldig". F.eks: MA og hu andre: "Vi drar til Skaugum, der er de andre jentene hvertfall ikke!" Samtidig, de to andre: "Vi går ut i kveld og, det blir lett Skaugum!" Tilfeldig? Hmm..
Miss Desiree Skrevet 16. oktober 2010 #66 Skrevet 16. oktober 2010 Forskjellen på Oslogirls og The Hills, er at jentene i the hills faktisk kan skuespille og da virker det mer troverdig. Jentene i Oslogirls er helt forferdelige skuespillere! Noen som fikk med seg Anine Stang i serien? Dårligere skuespiller skal man lete lenge etter. Hun satt i telefonen og kranglet med en og bare" Herregud, ikke vær så teit da"! Så ser det ut som hun skal le seg i hjel Og så framstiller de henne som en stor popstjerne som ikke har tid til å feste Nei uff, Tragisk...
smalls Skrevet 16. oktober 2010 #67 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg tror det er "på ordenlig" eller skuespill. På en side forundrer det meg ikke dersom disse menneskene faktisk er sånn, på en annen side er det mye som er oppstyltet og "tilfeldig". F.eks: MA og hu andre: "Vi drar til Skaugum, der er de andre jentene hvertfall ikke!" Samtidig, de to andre: "Vi går ut i kveld og, det blir lett Skaugum!" Tilfeldig? Hmm.. Det er det som er så teit. At folk ALLTID havner på samme fest eller utested. Sånn er det i The Hills å. Alltid når noen krangler eller noe så havner de på samme utested. Tilfeldig? Haha hell no.Hvor mange utesteder er det i LA liksom? Ganske rart de havner på akkurat samme utested på samme tid.
B.A. Skrevet 20. oktober 2010 #68 Skrevet 20. oktober 2010 For en serie...kom over den for noen dager siden og hadde vel ikke gjort meg noe om jeg aldri hadde hørt om det. TRAGISK!!!!
Sol79 Skrevet 22. oktober 2010 #69 Skrevet 22. oktober 2010 Mulig jeg er treg, men Isabelle Ringnes er dattera til Christian Ringnes. Han er sikkert stolt.
Wonders Skrevet 7. desember 2010 #70 Skrevet 7. desember 2010 hva vg nett ønsker jeg skal klikke meg inn på fra dems nettside forblir uoppfyllt fra min side. Aldri verden om jeg gidder. Og heller ikke dette sms krig-opplegget dems. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om dems egene søken etter mer oppstyr. Kunne de ikke heller kommet med bedre nyheter/storys?? Skjerpings! Dagsavisen anyone? """De leker ikke avis lissom"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå