Riskrem Skrevet 16. september 2010 #41 Skrevet 16. september 2010 Du vet at dette er bare skuespill?? For du tror vel ikke på ramme alvor at noe som kommer ut av munnen på dem er deres egne meninger. Manus fra a-å., ikke tro noe annet. Ingen er så tjukke i huet i virkeligheten! Sikker på at det er skuespill? Hvis det faktisk er det er jentene dumme i hodet. Tenk å fremstille seg selv som bitcher på riksdekkende media, det er helt hårreisende. Good luck, sier jeg :gjeiper:
Gjest Bella_ Skrevet 16. september 2010 #42 Skrevet 16. september 2010 Altså lissom jeg tror ikke de er noe annderledes i virkeligheten.De kler rolllene utmerket.Hun blonde tynne siraffen er så irriterende synes hun er verst av alle.Men som sagt ja det er manus skuespill men de jentene er nok ikke langt unna rollene sine...
Rosenrød Skrevet 17. september 2010 #43 Skrevet 17. september 2010 Haha, dette var jo kjempefestlig! Så utrolig kule de to bloggerne selv mente de var. Priceless!!!!
RedFox81 Skrevet 17. september 2010 #44 Skrevet 17. september 2010 jeg nekter å se episode 5. rett og slett nekter! :gjeiper: *gi meg styrke*
sophiaM Skrevet 17. september 2010 #45 Skrevet 17. september 2010 Morro at noen faktisk gidder å drite seg så heftig ut da, så vi andre med litt mer vett til å ikke ble med på sånne program kan få noe å le av ^^ Og latteren til hun Marie Amanda (som har forferdelig stygg klesstil) skjærer i ørene mine, jeg må dempe lyden på pc'n hver gang hun ler.. og serien generelt sett er bare latterlig
Gjest Linda sofie Skrevet 17. september 2010 #46 Skrevet 17. september 2010 For noen jenter.Marie Amanda sin stil er bare helt grusom! Kunne aldri gått sånn. Liker ikke den jenta. Hun har ikke akkurat hatt gode rykter på seg for å si det sånn.
Plutseliten Skrevet 17. september 2010 #47 Skrevet 17. september 2010 Hoho, det her må jeg jo bare få sett.. Ikke at det høres ut som en super serie jeg må få med meg, men jeg må bare se hvor latterlige de faktisk er.
PecanPie Skrevet 17. september 2010 #48 Skrevet 17. september 2010 Aaaargh, jeg blir gal! Lissom, åsså hun lissom, åsså jeg bare lissom, ikke sant lissom. Og spørreord, lærer man ikke korrekt bruk av spørreord lengre? Og huns? HUNS!? (Hun mente "hennes"..) I hvilken episode og hvem presterer å si "huns"?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #49 Skrevet 18. september 2010 I hvilken episode og hvem presterer å si "huns"? Jeg husker ikke hva hun heter, men det var bloggeren med mørkt hår. I episoden hvor de er på VG-huset.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #51 Skrevet 18. september 2010 Hva ER dette her? Jeg vet det er mye manus men går det virkelig ann å ville fremstille seg selv slik? Ble virkelig pinlig berørt etter å ha sett en episode. Hva gjør man ikke for å få "15 minutes of fame"
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #52 Skrevet 18. september 2010 Hvor gamle er disse????? Mindreårige jenter som sitter å drikker vin???
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #53 Skrevet 18. september 2010 The hills og Oslo girls er mye av det samme men The hills er da 20 ganger bedre. Det er faktisk bra. Oslogirls blir bare flaut og wannabe The hills. Haha, det er like lavmål å se på the hills da.
Gjest Linda sofie Skrevet 18. september 2010 #54 Skrevet 18. september 2010 Hvor gamle er disse????? Mindreårige jenter som sitter å drikker vin??? Marie Amanda er 19-20 år. De andre vet jeg ikke.
smalls Skrevet 18. september 2010 #55 Skrevet 18. september 2010 Haha, det er like lavmål å se på the hills da. Haha nei.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #56 Skrevet 19. september 2010 natalie er den verste av alle. hun gjør meg rett og slett kvalm.he he! skikkelig WANNA BE paris hilton. Ler meg ihjel!
venus_ Skrevet 19. september 2010 #57 Skrevet 19. september 2010 Det er så latterlig dårlig at jeg bare må se det.. Tror nok ikke det bare er skuespill. Og forøvrig synes jeg The Hills er ti ganger bedre.
Rosenrød Skrevet 19. september 2010 #58 Skrevet 19. september 2010 Er enig i at Nathalie er den mest irriterende. Huff....
Shade Skrevet 19. september 2010 #59 Skrevet 19. september 2010 Det kan da ikke være virkelig??!! Jeg har problemer med å godta at det går ann å være så blåst i virkeligheten og samtidig så ser det veldig redigert ut. Når snekkerbuksejenta velter kaffen over en av de sure bloggerene er det jo veldig tydelig at hun gjør det med vilje Brukte 10 min på å spole gjennom episodene i går men ikke f om jeg skal se noen flere episoder. Til tross for min overbevisning om at det er skuespill var det så utrolig pinlig å se på
Banan Skrevet 19. september 2010 #60 Skrevet 19. september 2010 Har sett reklame på TV og nettet mange ganger, så i går satte jeg meg ned for å se på denne "fantastiske" serien, og jeg må innrømme at det helt klart var en stor skuffelse. Det ble bare for teit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå