Sheherasade Skrevet 13. september 2010 #21 Skrevet 13. september 2010 TRAAAAGIIIIISSK!!! Hjelp, dette var sånn jeg-orker-ikke-se-på-for-det-gjør-så-vondt pinlig!!! Jeg syntes "Rikingen" var ille, men dette her var absolutt lavmål av VG!
Rabadamtimtim Skrevet 13. september 2010 #22 Skrevet 13. september 2010 Har nå sett de to første episodene av vgs nye serie "oslogirls"....Må innrømme det var nysgjerrigheten som tok meg og er veldig usikker på om jeg syns konseptet er noe særlig i det hele tatt. Er det ikke litt "The City"-rip off? Eller? Slik jeg forstod det i en artikkel så spiller disse jentene "hovedroller", er de ikke bare seg selv, eller er alt staget? Muligens en blanding slik vi kjenner fra diverse serier fra MTV. Er det bare meg eller er det andre som har sett episodene og kjent seg litt flau på rolleinnehaverenes vegne???? flotte jenter og flott serie!!1 skal nytes ofte!
Gjest Anjelika Skrevet 14. september 2010 #23 Skrevet 14. september 2010 (endret) Grunn nok til at jeg ikke bruker 6 min av tiden min på det programmetl Jupp. Selv om det er ukas snakkis så har jeg boikottet hele driten. Man kan jo lure på om VG lagde dette "seriøst", altså at de portretterer en livsstil som mange småjenter synes er spennende og stas og dermed får seere, eller om halve poenget er at de fleste seerne skal elske å hate det. Alle som glor på det for å le av dem i stedet for med dem og diskuterer heftig hvor mye det suger er jo med på å fore den delen av media de påstår de ikke liker, og skaper sikkert enda flere klikk for VG enn de som faktisk liker serien. Endret 14. september 2010 av Anjelika
Djungelvrål Skrevet 14. september 2010 #24 Skrevet 14. september 2010 TRAAAAGIIIIISSK!!! Hjelp, dette var sånn jeg-orker-ikke-se-på-for-det-gjør-så-vondt pinlig!!! Jeg syntes "Rikingen" var ille, men dette her var absolutt lavmål av VG! Det var bare mildt sagt
VirreVapp Skrevet 14. september 2010 #25 Skrevet 14. september 2010 Så på halvparten av 1 episode. Det holdt!!! Tragisk, og jeg jeg synes serien får Min Mote redaksjonen til å fremstå som useriøse!
Sheherasade Skrevet 14. september 2010 #26 Skrevet 14. september 2010 (endret) Jupp. Selv om det er ukas snakkis så har jeg boikottet hele driten. Man kan jo lure på om VG lagde dette "seriøst", altså at de portretterer en livsstil som mange småjenter synes er spennende og stas og dermed får seere, eller om halve poenget er at de fleste seerne skal elske å hate det. Alle som glor på det for å le av dem i stedet for med dem og diskuterer heftig hvor mye det suger er jo med på å fore den delen av media de påstår de ikke liker, og skaper sikkert enda flere klikk for VG enn de som faktisk liker serien. Ja, i så fall er strategien helt genial. For dette har de jo oppnådd. Endret 14. september 2010 av Sheherasade
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #27 Skrevet 14. september 2010 Det latterlige her er at mange som kritiserer Oslo Girls har fulgt med på The Hills o.l. som ikke akkuratt er så veldig mye bedre
VirreVapp Skrevet 14. september 2010 #28 Skrevet 14. september 2010 Det latterlige her er at mange som kritiserer Oslo Girls har fulgt med på The Hills o.l. som ikke akkuratt er så veldig mye bedre Der er jeg faktisk uenig Har riktignok ikke sett alt for mye på The Hills, men har fått et inntrykk. Altså, selve ideen og plottet er ganske likt, men produksjonen er noe heeeelt annet. Der Oslo girls ble platt og flaut, kan The Hills komme unna med å være guilty pleasure :gjeiper:
RedFox81 Skrevet 14. september 2010 #29 Skrevet 14. september 2010 Jeg synes det er veldig the hills-wannabe. Men the hills kan man jo bare se for å se på Los Angeles og klærne/makeup/håret til de jentene. Her er det bare.. teit og pinlig, ja.
smalls Skrevet 14. september 2010 #30 Skrevet 14. september 2010 Det latterlige her er at mange som kritiserer Oslo Girls har fulgt med på The Hills o.l. som ikke akkuratt er så veldig mye bedre The hills og Oslo girls er mye av det samme men The hills er da 20 ganger bedre. Det er faktisk bra. Oslogirls blir bare flaut og wannabe The hills.
LadyL Skrevet 14. september 2010 #31 Skrevet 14. september 2010 Anbefaler dere som sammenligner det med The Hills, å gå inn og se på Glamorama på tv3.no.. som jeg forresten har skrevet i tidligere innlegg, og jeg er sikker på at Oslogirls har tatt konseptet fra det. For det er traaaaaaaagisk! The Hills er jo fantastisk bra iforhold!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #32 Skrevet 15. september 2010 Åkei, så måtte jeg se på episode 3 og 4. Det er så flaut at jeg vrir meg her jeg sitter. At det ligger manus bak alt er helt åpenbart og da forsvinner jo det interessante med hele serien bort for alle unntatt for de som kjenner de som er med. Og hun der Silje på min mote skal liksom være like bitchete som hun der Elle-sjefen i Paris eller hvor det nå er. LATTERLIG. Hun driver en blogg...
Gjest Spinell Skrevet 15. september 2010 #34 Skrevet 15. september 2010 Åkei, så måtte jeg se på episode 3 og 4. Det er så flaut at jeg vrir meg her jeg sitter. Jeg klarte ikke å la være å klikke meg inn på de to siste episodene, jeg heller. Hensikten oppnådd for VG, i alle fall!
Sol79 Skrevet 15. september 2010 #35 Skrevet 15. september 2010 PINLIG!! Utrolig lite troverdig manuskript. Og enig med anonym, Silje i MinMote leker Anna Wintour. Det er Vogue, og ikke Elle.
chandon Skrevet 15. september 2010 #36 Skrevet 15. september 2010 Syns det var helt unaturlig (hele serien er jo unaturlig da men....) at de to intern-jentene SÅ lett bestemte seg for at ja vi trenger hjelp til sminke og klær. Det virket jo som om de var veldig bevisste på det/jobber som intern for min mote må jo tilsi at de har grunnleggende intr for mote uten at de trenger hjelp fra stylist til å finne en kjole liksom. Og bare det at de var så lett påvirkelige over at de to motebloggerne ikke var helt fan av stilen deres så måtte de løpe til første og beste stylist for å bli kulere.....GAaad, hvilke signaler sender det?? Det jeg prøver å si er egentlig bare at rollefigurene er lite gjennomførte/ "sterke" - ikke typete/realistiske som vel egentlig er formålet bak hele konseptet. ...og irriterer meg at jeg ikke klarte å la være å se på de to nye episodene som ble lagt ut i går:-/
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #37 Skrevet 15. september 2010 Aaaargh, jeg blir gal! Lissom, åsså hun lissom, åsså jeg bare lissom, ikke sant lissom. Og spørreord, lærer man ikke korrekt bruk av spørreord lengre? Og huns? HUNS!? (Hun mente "hennes"..)
Riskrem Skrevet 16. september 2010 #38 Skrevet 16. september 2010 Jeg blir kvalm! Sjokkert! Jeg har sett et par episoder av ren nysgjerrighet og ble helt dårlig av oppførselen til noen av de jentene. Makan til selvopptatthet, falskhet og egoisme har jeg ikke sett på lenge. De har ingenting å være stolte av, og jeg skjønner ikke hvorfor de vil eksponere de dårlige sidene av seg selv på tv. Jeg hadde ALDRI i livet ansatt de to bloggerjentene (de to som ble intervjuet i første ep) hvis jeg var sjef et sted
Djungelvrål Skrevet 16. september 2010 #39 Skrevet 16. september 2010 Jeg blir kvalm! Sjokkert! Jeg har sett et par episoder av ren nysgjerrighet og ble helt dårlig av oppførselen til noen av de jentene. Makan til selvopptatthet, falskhet og egoisme har jeg ikke sett på lenge. De har ingenting å være stolte av, og jeg skjønner ikke hvorfor de vil eksponere de dårlige sidene av seg selv på tv. Jeg hadde ALDRI i livet ansatt de to bloggerjentene (de to som ble intervjuet i første ep) hvis jeg var sjef et sted Du vet at dette er bare skuespill?? For du tror vel ikke på ramme alvor at noe som kommer ut av munnen på dem er deres egne meninger. Manus fra a-å., ikke tro noe annet. Ingen er så tjukke i huet i virkeligheten!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #40 Skrevet 16. september 2010 Fortsatt idiotisk at de vil fremstille seg selv på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå