Gjest millemor Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Ok- hadde en fling en kort periode (over noen måneder, men vi bor ikke i samme by). Saken var at denne karen var veeeeldig opptatt av analse- og prøvde hele tiden å få det til..... Da vi ikke hadde snakket noe om oss og hvor vi sto, var jeg usikker på om det var bare f.f eller begynnelsen på noe. Forsøkte å forklare at for meg tilhører analsex trygge forhold- altså en kjæreste. Det hadde han ingen forståelse for.... Og fortsatte å prøve. Det ble selvsagt ikke noe mer med denne karen- vi bare avsluttet kontakten. For meg var det turn-off og uaktuelt. Men så begynner jeg å lure: er dette noe de fleste syns er helt naturlig? Er jeg blitt prippen på mine "eldre" dager? Hva tenker du?
Gjest Thefainter Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Det er sikkert mange som syns analsex er flott å gjøre med nye folk, men når du sier at det er uaktuelt til dere er i et ordentlig forhold og han ikke hører så tyder jo det på at han ikke hadde så mye respekt for deg. Folk har forskjellige preferanser, synd så mange har problemer med det
Gjest Christian Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Ok- hadde en fling en kort periode (over noen måneder, men vi bor ikke i samme by). Saken var at denne karen var veeeeldig opptatt av analse- og prøvde hele tiden å få det til..... Da vi ikke hadde snakket noe om oss og hvor vi sto, var jeg usikker på om det var bare f.f eller begynnelsen på noe. Forsøkte å forklare at for meg tilhører analsex trygge forhold- altså en kjæreste. Det hadde han ingen forståelse for.... Og fortsatte å prøve. Det ble selvsagt ikke noe mer med denne karen- vi bare avsluttet kontakten. For meg var det turn-off og uaktuelt. Men så begynner jeg å lure: er dette noe de fleste syns er helt naturlig? Er jeg blitt prippen på mine "eldre" dager? Hva tenker du? Jeg hadde en samboer for 9 år siden som alltid ville ha analsex, faktisk elsket hun det. Og jeg har møtt jenter som har hatt samme "fetisj" som henne. Nei, synes ikke du er prippen, men dette er kanskje noe du må regne med fra elskere i fremtiden ?
Rabadamtimtim Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Hva er så farlig å ha analsex med hvem som helst egentlig? Har ofte analsex med ONS og jeg, er jo ikke akkurat noe problem? Folk er rare...
Gjest millemor Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Hva er så farlig å ha analsex med hvem som helst egentlig? Har ofte analsex med ONS og jeg, er jo ikke akkurat noe problem? Folk er rare... Ok- da er det jeg som er prippen da :/ Men det er uansett ikke aktuelt for meg- så lenge han ikke respekterer at jeg ikke vil der og da Ja folk er rare- det syns jeg også det
Beauté Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Det er ikke prippent å vente med å ha sex, analsex. Greit nok jeg selv har vært ung og hatt mange ONS (som jeg nå ser ned på, fatter ikke at jeg gjorde det). Men enkelte ting ville jeg ALDRI gjort med en fremmed. Som jeg selv mener tilhører i mere fast forhold. Kunne bare ikke gjort hva som helst, med hvem som helst. Er bare ikke den typen.
Beauté Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Hva er så farlig å ha analsex med hvem som helst egentlig? Har ofte analsex med ONS og jeg, er jo ikke akkurat noe problem? Folk er rare... Jeg syns ikke du virker særlig u-rar for å si det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 Tror dette er noe som er kommet mere av nå. Hadde et ons nylig og han spurte, men tidligere ons har aldri spurt faktisk! Men jeg praktiserer ikke det med fremmede og man bør bruke glidemiddel. For meg er det nesten avtennende med menn som vil damen så vondt, for det er ikke akkurat noen stor glede for de fleste damer.
Gjest Raindrops Skrevet 11. september 2010 #9 Skrevet 11. september 2010 Man er ikke prippen bare fordi man har grenser for hva man gjør med en ONS.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #11 Skrevet 12. september 2010 Jeg ville aldri hatt analsex med ONS. Er ikke uvanlig at det kan komme litt avføring på penisen, og det er ikke akkurat kult når man ikke kjenner hverandre. Hadde heller ikke klart å slappe nok av for at det skulle bli godt tror jeg.
Daniel84 Skrevet 12. september 2010 #12 Skrevet 12. september 2010 (endret) Dama er ikke keen på analsex i det heletatt, fordi hun syns det er vondt. Man må jo respektere sånt, også når det er en ONS! Syns absolutt ikke du er prippen av den grunn Endret 12. september 2010 av Daniel84
nilci Skrevet 12. september 2010 #13 Skrevet 12. september 2010 Jeg er akkurat sånn som deg TS. Jeg har hatt noen ONS, men analsex er noe jeg føler hører hjemme i et forhold. Jeg må i alle fall stole fullt og helt på den personen det gjelder. Jeg må klare å slappe av maksimalt, skal dette skje Så du er overhodet ikke unormal
Gjest MortenM Skrevet 12. september 2010 #14 Skrevet 12. september 2010 Merkelig hvordan enkelte jenter syns det er greit å ha vaginalsex med fremmede, men å ha analsex blir for intimt. Forstå seg på det den som kan.
Gjest Raindrops Skrevet 12. september 2010 #15 Skrevet 12. september 2010 Merkelig hvordan enkelte jenter syns det er greit å ha vaginalsex med fremmede, men å ha analsex blir for intimt. Forstå seg på det den som kan. Det er ikke det at det er mer intimt, men det er større mulighet for at det kan oppstå skader der, og at det kan gjør veldig vondt hvis det ikke gjøres riktig.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2010 #16 Skrevet 12. september 2010 Merkelig hvordan enkelte jenter syns det er greit å ha vaginalsex med fremmede, men å ha analsex blir for intimt. Forstå seg på det den som kan. Den der har jeg undret meg over også. Men så er jeg i en situatuasjon hvor jeg ikke kan ta noen sjanse på en graviditet, nettopp pga skaden det vil påføre meg. Skadene som er vanlige ved "vanlig" analsex er minimale i forhold. Men nå har ikke jeg tilfeldige ONS heller, så jeg klarer med litt flaks sile ut de verste peis på og håp på det beste tullingene.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #17 Skrevet 12. september 2010 MortenM Det er i hvert fall to årsaker for min del. 1. Vagina er laget for å penetreres, det er ikke analen. Jeg har kontroll på om det er rent og "presentabelt" i skjeden, men uansett hva jeg gjør har jeg ikke 100% kontroll over det samme når det gjelder analen. Det er ikke fullt så pinlig med et lite uhell sammen med en jeg kjenner og stoler på, som en vilt fremmed dratt inn fra gata. 2. Analsex, selv hvor utrolig vanvittig deilig det er, kan være svært smertefullt og til og med skade dama, om det ikke blir utvist en viss forsiktighet. Jeg vet ikke om en ukjent vil peise på som om rompa mi var en utpult mus, men vet at han jeg kjenner vil ta seg den tiden det tar for meg, før han kjører på litt hardere. Det koker altså ned til tillit og trygghet. Og bare for å ha sagt det, jeg synes analsex er noe av det deiligste i verden, og har stort sett analsex hver gang jeg har sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå