AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Jeg fikk etter et halvt år med stillhet endelig svar på mine spørsmål om hvorfor jeg ikke lenger hører noe fra henne (jeg forsøkte en stund å ringe henne på vanlig vis, men ble vist en så kald skulder at jeg naturlig trakk meg tilbake og etterlot henne en melding om at jeg savnet henne, var glad i henne og håpet at hun hadde det bra). Jeg fikk lenge etter en mail på facebook hvor det stod at hun var så sint på meg etter en episode som skjedde for et halvt år siden (som vi snakket ut om på den tiden, hvor hun beklaget at hun hadde oppført seg kjipt) at hun ønsket å få meg til å begynne å gråte. Tydeligvis er hun fortsatt sint på meg i forhold til dette (ingen anelse hvorfor, jeg trodde vi var ferdige med det for lengst, og det var ingen big deal i utgangspunktet, og det var hun som gikk over streken :klø: ) Jeg har ikke svart på denne mailen, og har ikke tenkt til å gjøre det heller, da jeg ikke synes det er ok at folk sier de har lyst til å få meg til å begynne å gråte etter å ha vært m.i.a i et halvt år. Skjønner egentlig ikke helt greia heller, og synes egentlig at dette er et eneste stort drama. Hva er galt med å bare si i fra hvis noe plager en liksom? Må man bli stille i 6 måneder for så å komme med trusler. Det blir så lite fruktbart. Nå har jeg fått en ny mail, hvor hun ber meg om å levere tingene hennes (jeg har en del ting som er hennes, da vi pleide å være bestevenninner og var sammen hele tiden, og eiendelene våre fløt litt mellom bostedene våre) på jobben hennes. Selvfølgelig vil hun ha tingene sine, og det skal hun få. Jeg skal levere tingene der så snart det åpner. Jeg synes dette er skikkelig trist jeg Synes det er kjipt å miste en venninne, og at noen er så urettmessig sint på meg. Hvor vil jeg med dette innlegget? Vil vel egentlig bare gi et rom for at jeg synes at det er trist, og kanskje høre noen hyggelige ord..
The Kitten Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Jeg har ikke så mye å si. Det virker litt rart at hun fremdeles er så sint et halvt år etter at dere kranglet. Spesielt siden du tydeligvis trodde dere var ferdig med det. Hev deg over det, og prøv å ikke ta det personlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå