Gå til innhold

Menn er BEDRE enn kvinner !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Søte lille Boyboy..

Du skriver at mannen er skapt til å være konge... vel du er ingen konge. Du skriver at menn er skapt sterke... vel.. du er en pingle. Du skriver at menn er skapt for å være høvdinger ... du er ingen høvding. Du skriver at menn er skapt for å beskytte fertile kvinner. Du beskytter ikke kvinner du angriper de.. Ikke tror jeg du får noen intimitet fra fertile kvinner heller. Det virker som den eneste kosen du får er fra mamma.

Du sier menn har inteligens .. Jeg sliter med å se spor av inteligens hos deg!

Du spør til slutt "Hva synes dere?"

Jeg syntes du på glimrende vis har motbevist at du er en mann. Jeg syntes du er en ynkelig, patetisk gnom. Jeg er mann og det er ikke du. Du representerer ikke oss menn. Du represenderer idiotene og ingen andre.

HAHA... Enten er du en kvinne ellers er du en mann som lyger og prøver å få poeng hos damene ved å spille helten som kommer ridene inn på den hvite hesten. Patetisk !!

Jeg har heller ikke sagt at jeg er enig med alt han Dick sier, men noen ting. Heller er det ikke JEG som snakker i den videoen, jeg linket kun til den.

Spørsmålet angående hva kvinnen har oppfunnet var kun et spm for å høre hva andre vet om dette og som kan dele dette med meg/oss, og var ikke ment negativt.

HAHA, jeg er en pingle sier du, hvordan vet du det ? Hvordan vet jeg at du ikke er en pingle heller ? Hvordan vet jeg at du ikke er Siv jensen ? Hvordan vet jeg at du ikke er homo ?

Jeg tror ikke du vet hvordan kvinner fungerer, hvis du tror at ros og komplimenter i hytt og pine virker på damer så tro om igjen. Damer liker badboys, damer liker å bli ertet med, damer liker menn de ikke kan få, damer liker status, damer liker penger, damer like fame, damer liker spotlight...

Jeg kommer alltid til å ha damer pga jeg har penger, fordi jeg har muskler, fordi har selvtillit, fordi jeg er populær og sist men ikke minst fordi jeg ser bra ut. (selv om dette ikke særlig påkrevd med de andre kvalitetene jeg har )

for å si det sånn : I got 99 problems but a bitch aint ONE !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannehjernen er kanskje mer nytenkende og oppfinnsom enn kvinnehjernen. Den er også litt større i volum.. Men at menn er smartere enn kvinner vet jeg ikke...

Skrevet

Hvis dette er fakta, gi meg en troverdig kilde.

Kan gi et eksempel ; Pia Haraldsen

Hun sa en gang at kjærlighet kjenner ingen grenser og at penger, status osv ikke spilte noen rolle.

Fakta : Hun har vært sammen med både Luxemburgs prins Guillaume og en millionær.

Hun kan si hva folk forventer å høre men handler som golddigger hun virkelig er.

Her er forresten en liten artikkel om aylar og andre golddigere fra Oslo :

http://www.side2.no/kjendis/article919376.ece

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Lei av hele debatten jeg. SLik jeg ser det, er kvinner og menn er forskjellige på mange punkter, og har forskjellige styrker og svakheter, generelt sett. Men det gjør ikke det ene bedre enn det andre, og hvorfor MÅ man alltid definere det sterke og det svake kjønn?

Veldig enig!

Min kjepphest er at det må da gå an å anerkjenne ulikheten og dyrke det som er bra med disse ulikhetene, til det beste for den enkelte og for samfunnet! Så vil noen hevde at det er akkurat det som har skjedd fram til nå og prisen for det er undertrykking av kvinner. Jeg mener det blir en for lettvint påstand. Dersom jaget etter likestilling er det samme som at kvinner vil ha/bli det samme som menn så er det lett å bruke undertrykkingsargumentet. Det som er bra er at vi er godt på vei til at begge kjønn får de samme mulighetene til å bli det man ønsker her i livet. Klart det finnes kvinner som både vil og kan prestere minst like godt som menn på såkalte manne-arenaer og vice versa. Det betyr nødvendigvis ikke at disse skal være premissleverandører for hvordan man skal eller bør være, all den tid de (mindretallskvinnene- og mennene som velger "annerledes") ikke vil være representative for hva kvinner eller menn flest ønsker.

Skrevet

Menn har hatt bedre forutsetninger enn kvinner til å få til ting. De har ikke hatt så mange restriksjoner på seg, og har derfor, gjennom flere år fått skape og utvikle ideer. Derfor er det ikke rart at mange av de viktige oppfinnelsene er skapt av menn. Men kan man konkludere med at menn er bedre enn kvinner? Selvsagt ikke. Menn har bare hatt det enklere enn kvinner. Nå er vi i en tidsalder hvor menn og kvinner stiller nokså likt. Kvinner får også skape, selv om en del menn ser ut til å være redde for egoet sitt, og ser helst til at kvinner holder seg på kjøkkenet.

Ts nevner intelligens, og faktum er at det finnes forskjeller mellom kjønnene, blant annet er menn bedre på ting som har med romlig oppfatning å gjøre, mens kvinner viser seg å være bedre i språk o.l. Men dette er selvsagt en samlet tendens, og det betyr ikke at ts er mer intelligent enn kvinner, da det naturligvis finnes individuelle forskjeller.

Skrevet (endret)

HAHA... Enten er du en kvinne ellers er du en mann som lyger og prøver å få poeng hos damene ved å spille helten som kommer ridene inn på den hvite hesten. Patetisk !!

Du skriver at enten så er jeg kvinne eller så er jeg mann. Jammen der har du helt rett gutten min. Du bedrer deg. :ler:

Hvordan kan jeg lyge? Er du konge altså? Er du virkelig en høvding? .. over ompalompaene da eller? Få høre hva du er høvding over. :)

Jeg har heller ikke sagt at jeg er enig med alt han Dick sier, men noen ting. Heller er det ikke JEG som snakker i den videoen, jeg linket kun til den.

Jeg har ikke sagt.. jeg har ikke sagt.. Jeg siterte deg direkte på er avsnitt i det du skrev og alt det du skrev var tøv. Det vet du!

Søte lille "Kongen" vår. Nå har du kommet med et idiotutspil og da får du være MANN nok til å stå for det og ikke unskylde deg som en liten jente. Ikke noe galt med små jenter unskyld!

Spørsmålet angående hva kvinnen har oppfunnet var kun et spm for å høre hva andre vet om dette og som kan dele dette med meg/oss, og var ikke ment negativt.

... Du mente ikke å være negativ!?! Og DU beskylder meg for å lyge. :ler:

HAHA, jeg er en pingle sier du, hvordan vet du det ? Hvordan vet jeg at du ikke er en pingle heller ? Hvordan vet jeg at du ikke er Siv jensen ? Hvordan vet jeg at du ikke er homo ?

Hvordan jeg kan vite at du er en pingle... Vel det er et estimat. Kvakker som en gås, går som en gås og har søte små dun i lille stumpen sin som en liten Boyboy gås. .. Vel da er du en gås.

Jeg tror ikke du vet hvordan kvinner fungerer, hvis du tror at ros og komplimenter i hytt og pine virker på damer så tro om igjen. Damer liker badboys, damer liker å bli ertet med, damer liker menn de ikke kan få, damer liker status, damer liker penger, damer like fame, damer liker spotlight...

Jeg kommer alltid til å ha damer pga jeg har penger, fordi jeg har muskler, fordi har selvtillit, fordi jeg er populær og sist men ikke minst fordi jeg ser bra ut. (selv om dette ikke særlig påkrevd med de andre kvalitetene jeg har )

Puuuh.. Nei f** om jeg som 40 åring gidder å diskutere hva kvinner går etter med ei jomfru. :filer:

Du har helt rett det er ikke bitchene som er problemet... Det er deg som er problemet.

Ta å voks av deg fjortisoppførselen din før du ferdes ute irl i alle fall. :roll:

Endret av Spiralis
Skrevet

Kan gi et eksempel ; Pia Haraldsen

Hun sa en gang at kjærlighet kjenner ingen grenser og at penger, status osv ikke spilte noen rolle.

Fakta : Hun har vært sammen med både Luxemburgs prins Guillaume og en millionær.

Hun kan si hva folk forventer å høre men handler som golddigger hun virkelig er.

Her er forresten en liten artikkel om aylar og andre golddigere fra Oslo :

http://www.side2.no/kjendis/article919376.ece

Hvis man vokser opp i miljøet som Pia Haraldsen har vokst opp i vil hun sannsynligvis ha mest til felles med bemidlede og kongelige. Utifra hva jeg har (desverre) fått med meg er hun visstnok i familie med Dronning Sonja.

Men det finnes unntak.. jeg er også vokst på vestkanten og er fra rik familie. Men dater en søpletømmer.

Men det tror jeg kan ha noe med å gjøre at min familie ikke er definerbart sossete, men heller generalister som passer inn overalt.

Skrevet

Menn er best fordi kvinner har båret dem fram, født dem, ammet dem og oppdratt dem! It`s a mans world but it wouldn't be nothing, nothing without a woman or a girl....

Skrevet

Jeg tror verden hadde vært et bedre sted hvis vi fikk være menneske og individ først, og la kjønn være underordnet...

Skrevet

Hvordan skulle da kvinner født barn da? :P

Samla på sæd i små krukker vel ;)

Skrevet

Samla på sæd i små krukker vel ;)

Lykke til med det.

Skrevet

Flust av one night stands: sannsynligvis. Et varig forhold: neppe. Til det er egoet ditt alt for stort til å skjules. Og når egoet er større en lommeboka så blir man raskt gjennomskua. Og du som vet alt om hva vi kvinner vil ha burde da vite at gutter med et gedigent ego ikke blir tatt med hjem for å bli. En fin kropp og et deilig knull etter en lang kveld på din regning derimot..... :kyss2:

Gjest Thefainter
Skrevet (endret)

Det er faktisk menn som er golddiggere:

Når en kvinne vurderer ekteskap spør hun seg om hun elsker partneren sin. Når menn tenker på giftermål lurer de på om det duger økonomisk.
Dagbladet: Penger teller mest når menn vurderer ekteskap

Og grunnen til at menn har oppfunnet mest er jo fordi kvinner har vært undertrykt og ikke fått lov til å gjøre annet enn å få barn og ta seg av huset.

På et legeprogram på tv for noen dager siden snakket de om en forskningsundersøkelse som viste at kvinner trenger 30min mer søvn om natten enn menn. Grunnen: kvinner har en mer avansert hjerne.

Hvorfor er det så mange menn som lager tråder om at menn er bedre enn kvinner? Hva har dere imot kvinner? :klø: Syns kvinner er fine mennesker, jeg :sjenert:

Endret av Thefainter
Skrevet

Det er faktisk menn som er golddiggere:

Dagbladet: Penger teller mest når menn vurderer ekteskap

Og grunnen til at menn har oppfunnet mest er jo fordi kvinner har vært undertrykt og ikke fått lov til å gjøre annet enn å få barn og ta seg av huset.

På et legeprogram på tv for noen dager siden snakket de om en forskningsundersøkelse som viste at kvinner trenger 30min mer søvn enn menn. Grunnen: kvinner har en mer avansert hjerne.

Hvorfor er det så mange menn som lager tråder om at menn er bedre enn kvinner? Hva har dere imot kvinner? :klø: Syns kvinner er fine mennesker, jeg :sjenert:

De er nok litt redde. :) Det er nok en slags variant av "pappaen min er sterkere enn pappaen din". :trene:

Skrevet

Sjåvinist på The Dr Phil Show beskriver hvorfor menn er bedre enn kvinner, hva kvinner er egentlig bare ute etter : penger, status osv..

Jeg er delivis enig i hva han sier, men ikke alt.

Noe jeg plutselig lurte på : Har kvinner noen gang oppfunnet noe nyttig ??

Får inntrykket av at menn har oppfunnet alt i denne verden.

Noe jeg er enig med er at kvinner er golddiggers.. de fleste kvinner er født golddiggers naturlig og kan ikke gjøre noe med det, det er dessverre programert inn i hodet deres.

Tror det har med overlevelse å gjøre, gå etter en vellykket man med rikdom for å følse seg beskyttet økonomisk og gi barna sine et godt liv. Men noen kvinner er bare så sykt opptatt av penger og status uansett, noen kvinner er bare på trynet..

Noen kvinner er åpne om dette, andre kvinner skjuler det mer, men er golddiggers innerst inne.

Menn er skapt sterkere naturlig, de skal være sjefen, kongen, høvdingen, og beskytte den fragile kvinnen. Så er ikke overraskende om menn faktisk har generelt en større intelligens enn hva kvinner har. Hva synes dere ?

Jeg er enig i at menn er bedre enn kvinner. Og så er jeg hellig overbevist om at månen er en gul ost.

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er nettopp det, jeg tenker på samme måte andre veien. Jeg liker menn, og vil ikke være uten dem :biggrin:

Gjest Thefainter
Skrevet (endret)

Det er nettopp det, jeg tenker på samme måte andre veien. Jeg liker menn, og vil ikke være uten dem :biggrin:

NETTOPP! Kan vi ikke bare være best sammen? :strix:

Endret av Thefainter
Skrevet

Klarer heterofile menn seg uten kvinner? For, kvinnene kan jo bare dra til en annen planet(venus) hvis vi er så dumme... Da vil nok skittentøy og støv hope seg opp, og hvem skal lage sunn og god middag :P

Dessuten har vi blitt undertrykt i alle år, så...har kanskje vært litt vanskelig for oss å komme frem i søkelyset.

Vet om flere kvinner som prøvde å komme seg frem i søkelyset før i tiden, men de ble selvfølgelig holdt nede. De var kvinner, og skulle holde seg til broderier og matlaging...

Jeg tror nok at menn er flinke og har mer interesse for å finne opp ting, siden de liker duppeditter og sånt.

Men det fins noen kvinner som er like flinke eller flinkere og har interesse for å finne opp ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...