AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Har noen av dere prøvd å strikke denne? http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=126&d_id=1&lang=no Synes den er så fin!! Men lurer på om den er like fin som på bildet, hvordan størrelsen er osv.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Jeg har ikke forsøkt, men har veldig lyst, for jakken er nydelig! Hvis du er strikkeglad anbefaler jeg deg å bli medlem på www.ravelry.com, der ligger det massevis av bilder og beskrivelser av strikkeprosjekt fra hele verden. Drops har jo oppskrifter på mange språk, så jeg finner alltid noe på Ravelry når jeg leter. Ser det er 6 stykker der som holder på å strikke jakken, men ingen av den er ferdig.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Takk for svar! Ja, den ser utrolig fin ut:) Jeg er ikke så veldig erfaren strikker. Har kun strikket småting før, så vet ikke om jeg hadde fått til denne, men har veldig lyst til å prøve! Enten til mamma, eller meg selv. Har de på nettsiden skrevet noe om hvordan det går å strikke den? Si fra hvis du begir deg ut på dette strikkeprosjektet! Så tør kanskje jeg også
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Du klarer sikkert å strikke den om du vil, for det meste er det jo bare rett og litt vrang. De som strikker på Ravelry skriver om hvordan de syns den er å strikke, vanskelighetsgrad og hvor fornøyd de er med resultatet. Det er gratis å bli medlem, men du må sikkert vente en 2-3 dager på innvitasjon etter å ha meldt deg som interessert. Skal gi en lyd når jeg begynner å strikke, må bare få nok penger til å kjøpe garnet først
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Da skal jeg melde meg inn, tusen takk! Tenker du å strikke den til deg selv eller? I samme lilla-farge? Jippi, da har jeg et prosjekt :D
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Jeg skal strikke den til meg selv, enten i en dus blåfarge eller grønn tror jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå