pandabear Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Som overskriften sier, hvor spiser du bet sushi i Oslo?
CocoPiaf Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Håpet på at det var noen gode svar her nå.. Er på utkikk selv Har bare prøvd de rundt Carl Berner. Inger er til å sammenlignes med de i Trondheim! Så vil gjerne vite av noen gode steder jeg også
Rosalie Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Alex Sushi. Ingen over, ingen i nærheten engang! Ellers har Hai Sushi på Bryn veldig god take away-sushi til en OK pris.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Noen gode på Majorstuen/Frogner? Har ikke turt å kjøpe Sushi på de få stedene jeg har sett på Majorstuen, de ser på skitne og ekle ut...
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Øst i Calmeyers gate (like ved Sentrum Scene) har veldig god sushi
*Enigma* Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 For take-away er sushi express i Parkveien bra. Det går an å sitte der også, men det er veldig gatekjøkkenaktig lokale.
Mio Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Jeg har ikke spis Sushi så mange steder, men Alex Sushi går for å være bra - men veldig dyrt. Det blir litt som å spise indrefilet på en ok restaurant, eller en svindyr, men veldig bra på en dyr restaurant. Kommer vel an på hvor sær man er kanskje? Uansett er Helt rått på Sagene veldig bra (rett ved siden av kirka og Kaffebrenneriet der hvor bussene stopper). Utrolig koselige folk, gode priser, du kan lese litt i Se&hør mens du venter om du bestiller take-away, de har varmretter og sitteplasser osv. Det finnes perler i hele Oslo tror jeg. Mye avhenger av hvor man bor og hva man er vant til. Jeg er ikke så godt bevandret, men har likt det jeg har spist så langt. Både Alex (litt oppskrytt, veldig dyrt - men godt, for all del), litt på Sagene, litt i Lillestrøm og litt her og der. Sushi er generelt godt.
Lista Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 Eat sushi i Akersgata på St.Haugen! Kjempegodt Også hørt at Nydalen Eat har fått veldig god sushi etter de var med på Hellstrøm.
Gjest Little princess Skrevet 10. september 2010 #9 Skrevet 10. september 2010 Cocovika på Aker brygge (Ved Nobelshuset) har uten tvil den beste Sushien i Oslo! Prisene er helt ok faktsik
Virreliten Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Den aller, aller beste sushien får jeg alltid på Sakura i Lillestrøm. Kan kjøre lange omveier for å finne en unnskyldning til å dra dit når det akutte sushi-suget melder seg. Den på Sagene er ok, men i klassen under Sakura.
ejoty Skrevet 14. september 2010 #11 Skrevet 14. september 2010 Noen gode på Majorstuen/Frogner? Har ikke turt å kjøpe Sushi på de få stedene jeg har sett på Majorstuen, de ser på skitne og ekle ut... Nodee er kjent for å ha god mat, også sushi. Ligger rett ovenfor inngangen til Frognerbadet. Like ved har du også Sushi & Wok, som er rimeligere. God her også.
PecanPie Skrevet 16. september 2010 #12 Skrevet 16. september 2010 Jeg kjøper alltid take-away sushi på Hai Sushi på Bryn. Veldig god sushi og fasinerende lokaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå