Gå til innhold

www.proteinfabrikken.no

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har nå begynt å trene og har lyst til å få resultater av treningen og derfor tar jeg nå kosttilskudd fra proteinfabrikken hver eneste dag. Må si jeg er veldig fornøyd med produktene dems. De har også meget hurtig leveringstid som er en STOR fordel.

Noen med erfaring fra Proteinfabrikken her ?

(I alle fall en anbefalning fra dette hold) Stort :D til dem !

NoName

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det tror jeg Siri...

Dessuten er aminosyrer billiere og etter min mening bedre når man spiser proteinrik mat ved siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg sverger til kvalitetsproduktene fra Tech Nutrition! Absolutt konkurransedyktig i pris, og med en helt annen vitenskap bak produktutviklingen. Min eneste erfaring med Proteinfabrikken var en pakke med proteinpulver som jeg mottok. Den så helt jævlig ut, hang så vidt sammen, og med teip på kryss og trvers. Jeg sendte den tilbake uåpnet. Tech Nutrition derimot fremstår profesjonell til fingerspissene, og har også fått plass i basissortimentet til Sunkost. Det taler for seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. nei jeg jobber ikke på proteinfabrikken.

Eneste jeg lurte på var om noen andre hadde testet disse produktene. Foreløpig er alt bra, men hvordan sånt er i lengden vet jeg ikke.

Har jo akkurat lagt om alt som heter kosthold etc. så kroppen føles litt anderledes.

Min teori på innpakkningen er at produktene ikke skal bli skadet under transport. Noe som det ofte gjør når posten får tak i pakkene. Bedre med for mye teip enn for lite mener nå jeg da..

Manji: Nei, jeg gidder ikke registrere meg. Ser ikke noe poeng i det ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...