Gå til innhold

Kvinnefoten og dominans

Fremhevede innlegg

Gjest Mann på 45
Skrevet

Hvorfor kan ikke jeg være en av dem som er fornøyd bare jeg får tilgang til et kvinnekjønn?

Hvorfor må jeg være så opptatt av føtter? Elsker å massere vakre kvinneføtter og kan stelle med de i lang tid. Jeg bare elsker å slikke fotsålene dine og suge på tærne dine. Selv om lukten ikke alltid er den beste så bare elsker jeg kvinneføtter.

Kanskje er det underbevistheten som gir meg disse lystene. Er i ledende stilling i arbeidslivet men drømmer om å bli satt på plass av en kvinne. Ønsker at hun skal bruke meg akkurat som hun selv synes. Ser for meg å komme inn til f eks en jentekveld. Jeg har kanskje gjort noe som hun ikke liker og krever at jeg trekker ned buksene mine og legger meg over fanget hennes hvorpå hun gir meg etter eget syn velfortjent ris. Kanskje blir jeg satt til å betjene en av venninnene eller kanskje bruker de meg som toalett? Kanskje har hun en annen mann som også er sub og krever at vi f eks suger hverandre? Det er selve underkastelsen jeg tenner på og som hadde vært så deilig å forsøke.

Nå er jeg "heldigvis" gift og vil ikke ha min kone som dominant ovenfor meg. Kanskje jeg ikke liker det å være underdanig, og jeg ønsker da ikke å ha forskjøvet maktbalansen i forholdet. Ikke tror jeg kona ville trives i den rollen heller. Ikke har jeg planer om å være utro heller slik at det blir vel bare en drøm.

Derfor avslutter jeg slik som jeg startet; hvorfor kan jeg ikke være fornøyd slik det er i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi du er sub, sånn som meg. Jeg har også god jobb og sitter i flere styrer og værv. Sexlysten og fantasien er umulig å kontrollere. Tenker på ydmykelse, underkastelse, dominante damer osv flere ganger om dagen,akuratt som deg.Det første vi ser på når vi møte eller ser en dame er; føtter,strømper også tenker vi, er hun den dominante typen?

Det er en forbannelse vi er nødt til leve med hele livet.

Skrevet (endret)
Elsker å massere vakre kvinneføtter og kan stelle med de i lang tid. Jeg bare elsker å slikke fotsålene dine og suge på tærne dine. Selv om lukten ikke alltid er den beste så bare elsker jeg kvinneføtter.

Hehe, samme her. Har dog aldri opplevd min fetisj som et problem.

Endret av Ellsworth
Skrevet

Hvorfor kan ikke jeg være en av dem som er fornøyd bare jeg får tilgang til et kvinnekjønn?

Hvorfor må jeg være så opptatt av føtter? Elsker å massere vakre kvinneføtter og kan stelle med de i lang tid. Jeg bare elsker å slikke fotsålene dine og suge på tærne dine. Selv om lukten ikke alltid er den beste så bare elsker jeg kvinneføtter.

Det aller beste er om dama har brukt strømper i pumps hele dagen og hun slenger føttene i mitt fang på kvelden. Lukten gjør meg kåt.

Skrevet

Dikemark neste...

Det er vel ikke noe værre med flotte kvinneben med lukt, enn de gutta som liker facesitting og lukter dama i anus.

Gjest Mann på 45
Skrevet

ame='mann' date='14 september 2010 - 11:49' timestamp='1284457777' post='8397220']

Tåfis !?

Klippet litt feil linken din.

Ikke jeg som liker pumps.

Skrevet

Kanskje er det underbevistheten som gir meg disse lystene. Er i ledende stilling i arbeidslivet men drømmer om å bli satt på plass av en kvinne. Ønsker at hun skal bruke meg akkurat som hun selv synes. Ser for meg å komme inn til f eks en jentekveld. Jeg har kanskje gjort noe som hun ikke liker og krever at jeg trekker ned buksene mine og legger meg over fanget hennes hvorpå hun gir meg etter eget syn velfortjent ris. Kanskje blir jeg satt til å betjene en av venninnene eller kanskje bruker de meg som toalett? Kanskje har hun en annen mann som også er sub og krever at vi f eks suger hverandre? Det er selve underkastelsen jeg tenner på og som hadde vært så deilig å forsøke.

Nå er jeg "heldigvis" gift og vil ikke ha min kone som dominant ovenfor meg. Kanskje jeg ikke liker det å være underdanig, og jeg ønsker da ikke å ha forskjøvet maktbalansen i forholdet. Ikke tror jeg kona ville trives i den rollen heller. Ikke har jeg planer om å være utro heller slik at det blir vel bare en drøm.

Derfor avslutter jeg slik som jeg startet; hvorfor kan jeg ikke være fornøyd slik det er i dag?

Slapp av, vi er mange som synes kvinnefoten er sexy på lik linje som romper, pupper osv.

Sånn er det bare. Underkastelse og dominante damer er vel en type legning. Noen er kanskje 100 % vanilla, under dynen med lyset slukket. Egentlig tror jeg alle mennesker har sine sære lyster som mange ikke tørr å fortelle eller være ærlig med seg selv. Tror også at disse sære lystene modnes med årene og at de utvikler seg i forskjellige rettninger og at de blir sterkere.

Skrevet

Pene føtter er viktig. En pen jente med pene føtter og bra kropp forøvrig er topp.

Føttene til Paris Hilton er forferdelige. Det ødelegger resten av pakken og gjør at hun er turn-off. Utrolig, ikke sant ?

• 2 uker senere...
Skrevet

Du vet veldig lite om Dikemark tulling

Dikemark neste...

• 3 måneder senere...
Skrevet

Fotfetisj har ikke noe med dikemark å gjøre. Må være en av de vanligste fetisjer blant oss. Min mann har fotfetisj, synes det er ganske søtt jeg.

Skrevet

Det er vel ikke noe værre med flotte kvinneben med lukt, enn de gutta som liker facesitting og lukter dama i anus.

Støtter deg i dette. Påstand: Det er vel noe galt med oss alle !

Skrevet

Har størrelsen på de velstelte føttene noe å si?

Må det være vanlige små kvinneføtter, eller stiger nytelsen i takt med størrelsen?

Gjest gjest31
Skrevet

Har størrelsen på de velstelte føttene noe å si?

Må det være vanlige små kvinneføtter, eller stiger nytelsen i takt med størrelsen?

For meg har ikke størrelsen noen betydning. Damer med normalt tynne fine bein har fine føtter. Må bare stå i stil til lår og legger. Jeg synes tykke legger og klumpete føtter er turn off.

Skrevet

Det aller beste er om dama har brukt strømper i pumps hele dagen og hun slenger føttene i mitt fang på kvelden. Lukten gjør meg kåt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...