Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som kan å føne hår med rundbørste, og kan prøve å forklare litt enkelt hvordan man gjør det? Jeg har lest så mange ganger at en rundbørste er det beste verktøyet for å få volum i håret, men jeg får det rett og slett ikke til. Håret mitt tvinner seg bare rundt børsten, og den setter seg fast. Jeg må bruke makt for å få den ut, og det kan umulig være særlig bra for håret. Dette slår aldri feil. Jeg vil så gjerne få stort hår med masse volum, så hvordan er det dere gjør det?

Skrevet (endret)

Jeg gjør det

Eneste forskjellen er at jeg ikke føner håret før jeg begynner med rundbørsten, jeg bare lar det lufttørke mens jeg sminker meg, så går jeg rett på føning med rundbørsten. Bruker vanlig rundbørste, ikke med varmebelag.

Bruker bjørn axen urban volumskumspray og bjørn axen root lifter spray for volum som holder godt.

Får volum og helt glatt hår med masse glans :)

Endret av Lykkelitenen
Skrevet

Takk for svar. Har sett flere sånne videoer før, men denne forklarte veldig bra. Tror kanskje ikke håret mitt har vært tørt nok når jeg har prøvd før. Så jeg skal prøve igjen når jeg kommer hjem :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...