Gå til innhold

Ikke bare kaffe - påminnelse nå som det nærmer seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Jeg skrev et innlegg i gamle forum der jeg oppfordret til å severe skikkelig te (ikke posete) i bryllupet. Nå som bryllpsdagen er atskillig nærmere for de fleste av oss har jeg lysst til å minne dere på dette. Har sakset ut hovedinlegget, og legger også ved en link til hele tråden.

Ikke bare kaffe!!

Ragnhild

Hei dere! Vil bare minne dere alle om å huske på at noen kanskje vil ha te i stede for kaffe i bryllupet, selv om det jo heter at man skal ha kaffe etter maten. Dette er en "detalj" som svært mange kaffedrikkere har en tendens til å glemme.

Noen drikker kanskje ikke kaffe i det hele tatt, noen har en mage som ikke tåler det, og noen synes rett og slett at te smaker best. I et normalt stor bryllup kommer det mest sansynlig til å være flrere personer i alle kategoriene.

Et lite tips er å ha ferdigtrukket te på en kanne i stede for det vanlige varme vannet og tepose. Da slipper dere søl på duken fordi folk legger fra seg teposen, og dessuten smaker det mye bedre. Men pass på å få ut tebladene i tide. 3 og et halvt minutt trekketid er passelig, ellers blir det bittert!

Lykke til, fra en te-elsker.

- - - - - - - - - - -

~~Ragnhild~~

Og her er linken:

http://www.kvinneguiden.no/cgi/UltraBoard/...=6&Session=12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er skikkelig te-elskere i vår familie også, men til kaker har jeg faktisk aldri opplevd at det har blitt servert te. Allikevel synes jeg dette er en kjempegod ide jeg, for det kan være godt med en kopp te uansett sånn utpå kvelden.

Men husk: god traktete da. Og gjerne noe med litt smak i, ikke bare Earl Grey!12

Skrevet

Earl Grey går jo ann, men Yelow Label er pyton! Spesielt Earl Grey med rød eller blå blomst er godt. Jeg drkikker forresten alltid te til kaker, så sant det er tilgjengelig.12

Skrevet

Synes de tropiske teene er best jeg. Er opvokst med ørten ulike tetyper hvor alt blir blandet sammen og blandingste er faktisk det beste. Noe tropisk blandet med Earl Grey er kjempegodt og kan enbefales!

hjerter_rundt.gif - Bryllupet er 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-05-03 13:15 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...