AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg sitter her og funderer over livet, og tenker at jeg skjønner ikke hvor jeg skal møte min fremtidige partner. Jeg burde kanskje ha gått litt mer inn for det? På skolen sitter jeg stort sett på lesesalen, og ser meg ellers ikke mye rundt. Og om jeg ser en kjekkas i nærheten, hva kan jeg gjøre? På gata, butikken ol. så er jeg i min egen verden, med iPod i ørene. Men det hender selvsagt at jeg ser en kjekkas gå forbi, og igjen: hva kan jeg da gjøre? Ca 2 ganger i måneden er jeg på fest/byen, og der henger jeg jo alltid med venninner på dansegulvet, elsker å danse! Glemmer å se meg rundt etter kjekkaser, selvom byen kanskje er det letteste stedet å komme i prat med folk? Elsker å ligge på sofaen på ettermiddagen og kvelden, og ser ofte på romantiske komedier, og håper liksom at det skal være like enkelt for meg å møte min kommende kjæreste. Hvordan er din hverdag? Kommer du lett i kontakt med gutter/jenter? Har du alltid øynene åpne og på jakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg sitter her og funderer over livet, og tenker at jeg skjønner ikke hvor jeg skal møte min fremtidige partner. Jeg burde kanskje ha gått litt mer inn for det? På skolen sitter jeg stort sett på lesesalen, og ser meg ellers ikke mye rundt. Og om jeg ser en kjekkas i nærheten, hva kan jeg gjøre? På gata, butikken ol. så er jeg i min egen verden, med iPod i ørene. Men det hender selvsagt at jeg ser en kjekkas gå forbi, og igjen: hva kan jeg da gjøre? Ca 2 ganger i måneden er jeg på fest/byen, og der henger jeg jo alltid med venninner på dansegulvet, elsker å danse! Glemmer å se meg rundt etter kjekkaser, selvom byen kanskje er det letteste stedet å komme i prat med folk? Elsker å ligge på sofaen på ettermiddagen og kvelden, og ser ofte på romantiske komedier, og håper liksom at det skal være like enkelt for meg å møte min kommende kjæreste. Hvordan er din hverdag? Kommer du lett i kontakt med gutter/jenter? Har du alltid øynene åpne og på jakt? Jeg er akkurat som deg. Jeg venter innerst inne på at mr.right skal komme på en hvit hest og ringe på døren. Ser det for meg og sitter ofte og bare dagdrømmer om hvordan det ville vært å ha en kjæreste, hva vi ville ha gjort etc. Men jeg klarer aldri å se han for meg. Og har jo glemt ut en ganske så vesentlig ting; hvordan i h skal jeg "skaffe" meg han!!! - på skolen er jeg mest på lesesalen/forelesninger, men ikke så mange gutter av intr, men likevel, som du sier. what to do? kanskje spørre om hva han leser på, eller noe? bare noe enkelt for å komme i snakk. spørre om å få litt kaffepulver kanskje? - på gaten er jeg, til ulikhet fra deg, litt mer oppmerksom, men når jeg ser en kjekkas ser jeg bort eller ned i bakken. jeg tør ikke se! for vet jeg blir skuffet og lei meg dersom han ikke ser på meg. og hvis det er noen jeg får øyekontakt med el så er det vanligvis bare gamle griser..haha... - jeg går sjeldnere ut enn det du gjør....og hvis jeg gjør det så ser jeg meg rundt etter potensielle ektemenn, men det er jammen meg ikke lett. jeg har bare opplevd at gutta på byen er kun ute etter en ting, og det er ikke akkurat giftemål;-) - jeg er som deg; mye hjemme om ettermiddag og kveld og ser på tv, film, og lever meg inn i deres verden - hvorfor er det ikke min verden også?! - trener en del, så på treningsstudio burde det jo vært lett å komme i kontakt, men der hvor jeg trener er alle bare intr i seg selv (studentsted...) og det er vanskelig å komme til ordet. men mange fine å se på der da, men det må jo ikke bare bli med det:-( kommer ikke lett i kontakt med gutter, kunne ønske det var sånn! er ikke en typisk person som har guttevenner heller, så jeg føler på en måte ikke at kontakt med gutter er så veldig naturlig, sånn vanlig henge med venner naturlig ihvertfal.... bu - realiteten er nok det at hodet og hjertet mitt virkelig ønsker en kjæreste, men jeg går nok ikke aktivt nok inn for det. ikke sånn helt på ordentlig. men etter dette innlegget så har det jo faktisk gått opp for meg, svart på hvitt, at den eneste som kan gjøre noe med det er meg selv. kanskje dette kan være en passende oppskrift: - smile til alle du møter på din vei, uansett om det er din kommende ektemann eller ikke! tror det hjelper til å virke innbydende, og det er jo ikke gitt at det er DU som skal ta første steget, kan jo likegjerne være han:-) yes nå skal jeg ta meg en liten runde i byen og se etter kjekkaser. fikk litt motivasjon nå. jeg vil være hovedrollen i min egne romantiske komedie. (hva er favoritten din? hadde vært kjekt om livet mitt forvandlet seg litt i retning av the holiday, den er jo så koselig:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Så 'bra' at noen er som meg! Hehe. Ja, det er jo ganske sjeldent at drømmemannen ringer på døren! Selvom det har skjedd i filmer Fikk litt motivasjon jeg også! Godt sagt det med hovedrollen i min egen romantiske komedie. Så nå skal det bli andre boller, hehe! Jeg har så mange favorittfilmer: She's all that, Notting Hill, What happens in vegas, Two weeks notice, and the list goes on Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå