AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Jeg er en jente på 28,som veldig ofte får høre at jeg er veldig pen.. Både av jenter og gutter, fremmede folk og de som kjenner meg godt.. Jeg har flere ganger fått kommentarer som: sorry jeg fikk ikke med meg hva du sa, du er så utrolig vakker å se på.. ol. Selv er jeg ikke så opptatt av utseende, liker selvfølgelig å være velstelt, men har en ganske naturlig look.. Føler selv jeg ser normal ut, ikke superpen, liksom.. Jeg er en blid og morsom jente, men føler ofte at gutter ikke ser hvem jeg JEG er, bare utseende mitt, og ikke personligheten.. at det blir vanskelig å bli tatt seriøst i noen sammenhenger pga. det..Jeg vil bli likt for den jeg er, ikke for hvordan jeg ser ut! Hva skal jeg gjøre?
Parvati Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Er vel ikke så mye å gjøre med det.... Er du ledig, da?
Gjest MikeWaters Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 sorry jeg fikk ikke med meg hva du sa, du er så utrolig vakker å se på.. Du kan jo begynne med å ignorere slike gutter, det er en relativt respektløs ting å si. Har du prøvd å sjekke opp selv?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå