Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge artikkelen har vi "kulde i et anstrengt forhold". Vi ligger alltid på hver vår ende med ryggen til hverandre, men det er kun fordi det er sånn vi sover best. Anser absolutt ikke vårt forhold som verken kaldt eller anstrengt.

Skrevet

Bare tull.

Skrevet

Bare tull.

Klart det er. Men generalisering er morsomt :popcorn:

Skrevet

Stakkars mannen min hvis han må stå opp samtidig med meg, han jobber i nærmiljøet og drar ikke hjemmefra før to timer etter meg. :)

Gjest boblebrus
Skrevet

Ja, jeg står opp som regel én time etter at samboer har dratt på skolen. Og for oss funker det best om vi ligger på hver vår side av senga, da begge blir så fryktelig varme hvis vi skal ligge oppå hverandre hele natta :jepp:

Skrevet (endret)

Sover på alle de forskjellige måtene. Kommer an på dagen. Har vel neppe noe å si for forholdet? Er jeg varm er det ikke noe særlig å sove inntil en varmeovn, er ikke kulde i forholdet for det :gjeiper: Synes sånne artikler bare er tull og tøys, gidder som regel ikke lese dem. Går ikke an å oppsummere dette temaet på noen få punkter på en halv side. :kjefte:

Endret av -milla j-
Skrevet

Vi er nyforelsket når vi sovner, men har tydeligvis vært sammen i mange år i løpet av natta :fnise:

Vi sovner tett inntil hverandre, men snur oss i skje i løpet av natta.

Skrevet

Ifølge den artikkelen har vi vært sammen kjempelenge :ler:

Skrevet

Vi sover gjerne mest i kongestillingen, ofte innom selvstendighet-stillingen.

Kan ikke si meg så veldig uenig i at det er et seksuelt bånd mellom oss og at vi har sterk tillit og hengivenhet foverfor hverandre. Men har nå ikke den store troen på at sovestillingen skal si så mye om oss som dette...

Om undersøkelsene stemmer så bør vi ha de beste forutsetninger for å overleve sammen om ikke annet da vi har nesten identisk døgnrytme :jepp:

Skrevet

Hvordan klarer man å ligge begge på rygg mens dama har hodet på hans skulder? Må få kink i nakken da? :sjenert:

Skrevet

Hvordan klarer man å ligge begge på rygg mens dama har hodet på hans skulder? Må få kink i nakken da? :sjenert:

Jeg ligger sånn, vil ikke si at jeg egentlig har hodet på hans skulder men inntil, sett ovenfra kan man si at jeg har hodet på hans skulder og så ligger jeg litt skeivt i senga sånn at nakken min ikke får den store kinken :)

Skrevet

Vi sovner i alle fall i skje, så da er det vel trygghet og en dominerende mann da. :lur:

Skrevet

Hva betyr det hvis du sover på ryggen og hun sover på maven og bruker deg som pute da?... :lete:

Skrevet

Først når vi legger oss så ligger vi innte hverandre,å gjerne jeg i armkroken. Men når vi skal sove,snur vi oss rygg til rygg,men ligger innte hverandre med ryggen/rompa,å holder gjerne en hand på den andre.. Vi har vært ilag i snart 7 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...