Gjest julie Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Hei jeg har tenkt å kjøpe meg en Ab Circle Pro, men lurer på om det er noen som har noe erfaringer med denne? om den funker som den skal? har hørt det er litt dårlig kvalitet på den, men til den prisen skulle man tro den var bra
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Skitmaskin som ikke egner seg til annet en å slanke lommeboka di.
Gjest Jente1990:) Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Er det den som de reklamerer for på tv shop? Den som man svinger frem og tilbake med? hvis det er den så kan jeg ikke helt tro at man får får super flat mage og stram rompe ved å svinge i en halvsirkel frem og tilbake.
Gjest Tigress Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Trur den høyrer heime under mytetråden, altså... Tren magen på vanleg vis, du.
Gjest Pet Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Du får faktisk flatere mage bare av å kjøpe den. Den kan stå under senga og magen blir bare flatere og flatere. Det er den virkiningen folk har trodd alle trimapparater fra TV-shop har har, og de har blitt grundig lurt, men dette virker faktisk slik. Lykke til med Ab Circle Pro!
smalls Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Du får faktisk flatere mage bare av å kjøpe den. Den kan stå under senga og magen blir bare flatere og flatere. Det er den virkiningen folk har trodd alle trimapparater fra TV-shop har har, og de har blitt grundig lurt, men dette virker faktisk slik. Lykke til med Ab Circle Pro! Har du prøvd den? jeg har sett den på reklamen men vært veldig skeptisk.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Jeg nekter å tro at man får 6pac mage og stram rompe av å svinge frem og tilbake. Selv om de sier det ,så betyr ikke det at den faktisk funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå