Gå til innhold

Kåt om morgenen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er mange gutter ekstra kåte om morgenen? Er det ekstra digg med sex da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har ståpikk fordi man er pissatrengt, og når man har ståpikk (selv om man må pisse) så kjenner man det kribler i underlivet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig ofte kåt når jeg våner om morgenen.. Etter å ha hatt deilige drømmer..Noen ganger får jeg orgasme mens jeg sover, hvis drømmen er veldig heftig! men jeg er jente da..;)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Spørs hva du mener med morgenen? Jeg er aseksuell fram til 10.00 :)

Skrevet

Spørs hva du mener med morgenen? Jeg er aseksuell fram til 10.00 :)

Når du våkner, eller like før.. TS ;)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Når du våkner, eller like før.. TS ;)

Skjønner, jeg trenger nok litt tid på å summe meg om morgenen før jeg blir kåt, det er ikke dermed sagt at jeg ikke stiller opp om sambo føler seg amorøs på den tiden av døgnet ;)

Skrevet

Skjønner, jeg trenger nok litt tid på å summe meg om morgenen før jeg blir kåt, det er ikke dermed sagt at jeg ikke stiller opp om sambo føler seg amorøs på den tiden av døgnet ;)

Hehe, nei det er vel lettere å bli kåt om dama ligger klar ved din side:)

Skrevet

Jeg er kvinne og sugen på det meste på morgenkvisten, uansett hvor tidlig det måtte være :lur:

Gjest gjest mann
Skrevet

Hvorfor er mange gutter ekstra kåte om morgenen? Er det ekstra digg med sex da?

Orker personlig ikke å ha sex på morgenen. Da blir dagen min lissom litt ødelakt -fordi jeg får ikke igjen noe energi etterpå.. :sjenert:

(Pluss at jeg helst vil ha ståen ner sånn at jeg får gått på do...)

Så jeg er ikke i comission før til lunsj...

Skrevet

Kanskje det er kvinnene som er mest kåte om morgnen, og mennene er greie å gir dem sexen de vil ha? Hmmm..?

Skrevet

Jeg er superkåt om morgenen.

Kjæresten min også. Starter alltid dagen med sex!

Mulig dette er noe som varierer fra person til person og ikke er felles for et helt kjønn. Bare en teori.. :lol:

Skrevet

Vi har som regel alltid sex om morgenen, enten før vi går på jobb og uansett alltid i helgene. Da drøyer vi med å stå opp og så koser vi oss. Man lever jo bare en gang og får heller ikke mere kos enn det man klarer å stå for selv!

:klemmer:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er så og si alltid klar om morgenen, men jeg våkner også først, og får tid til å bygge det opp, eller hva jeg skal si. Kjæresten er ikke spesielt kåt om morgenen da, han vil gjerne dusje og gå på do først, helst frokost også, og jeg sjønner jo i grunn det, selv om det er litt kjipt :fnise: Han stiller opp av og til da, hvis jeg vekker han med tafs og kos ^^,

• 4 måneder senere...
Gjest birry93
Skrevet

Jeg føler meg ofte litt småkåt om morgenen, litt mer enn vanlig dersom jeg har drømt om sex, da, men det går fort over igjen. ;)

Skrevet

Søte drømmer kanskje?

Gjest birry93
Skrevet

Søte drømmer kanskje?

Heller våte. :gjeiper:

Gjest Katten.
Skrevet

Er ikke bare kåt om morgenen, men i løpet av natten óg. Hender vi må våkne for å knulle.

Skrevet

Hmm, jeg mener å huske noe om at testosteronnivået i mannen er høyest før kl 10.00 om morgenen, og derfor opplever også mange å bli morgenkåte.

• Liker 1
Skrevet

Orker personlig ikke å ha sex på morgenen. Da blir dagen min lissom litt ødelakt -fordi jeg får ikke igjen noe energi etterpå.. :sjenert:

(Pluss at jeg helst vil ha ståen ner sånn at jeg får gått på do...)

Så jeg er ikke i comission før til lunsj...

Jøss, er du kjæresten min? Han er helt lik deg og bruker til og med samme ord.... :fnise:

Skrevet

Morgensex kan være koselig det, men personlig får jeg litt angst av det. Føler meg så utrolig ufresh om morgenen, sikkel nedover kinnet, dårlig ånde osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...