Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ganske irritert og skuffet over samboer! Jeg ville snakke om han om noe svært viktig angående forholdet vårt og hvordan det har blitt den siste tiden. Jeg ønsket å komme fram til en løsning så vi kan ordne opp i det, og ha det bedre sammen. Jeg snakket til han på en rolig måte, ingen kjefting, ingen sur eller nedlatende tone. Bare rolig og ærlig . Han sitter med pcn. jeg begynner å prate og hans svar er "jeg er opptatt nå". (han sitter med fb eller noe) så spørr jeg han om han ikke vil prate med meg og ordne opp i det. han sier at han er opptatt. Da spørr jeg om det han holder på med er viktigere, han svarer meg ikke.. Jeg ble ganske lei meg, virker som han ikke respekterer meg, gjør han ikke det? (dette skjer flere ganger). Overdriver jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg syns ikke du overdriver. Så lenge du ikke jager, maser og kjefter. Om dette er noe som skjer hele tiden (at han sitter på dataen i stedet for å ha familie/forholds liv) så er det ganske alvorlig.

Jeg syns det er helt ok å be partneren om å sitte seg ned, uten tv og datamaskin...for å prate litt.

Dette gjør jeg med alle barna mine også. Da blir tv, data og alt slått av.

Har en datter som alltid sier: Vent litt, jeg skal bare se på "facen" (FB). Siden dette gjelder mitt barn, så har jeg all rett i å slå av hele driten og kreve at hun sitter seg ned for å prate. Men i ditt tilfelle, ville jeg fortalt han at jeg klarer ikke å leve sånn mere. Det virker som at han har noe på FB som er viktigere enn deg. Og det er helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...