loppekasse Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Noen som vet en plass hvor jeg kan kjøpe nike+ sko og nike+ starter kit på nettet?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Nike+ kjøper du på eplehuset.no Husk at du må ha en kompitabel ipod for at det skal fungere. Og kjære deg ikke kjøp deg joggesko på internett! De aller fleste sportsbutikker har nike+ sko nå. Så får du kjenne hvordan de er å gå og løpe med før du kjøper dem =) Jeg er forresten kjempefornøyd med nike+, så lykke til
loppekasse Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2010 Okei da. Da tar jeg en tur i morgen å sjekker det ut tenker jeg
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Det høres bra ut det kan forresten hende at de har nike+ for ipod i sportsbutikken også. Det er ofte vanskelig å finne, så det kan være lurt å spørre betjeningen.
NIKElin Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Jeg kjøpte min Nike+ hos Kondis.(organisasjon for kondisjonsidrett)Om du er medlem,får du den mye billigere.Har også sett at de har den på Expert i Bø i Telemark.Jeg ville ikke kjøpt joggesko på nettet med mindre du har hatt de samme skoene før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå