Gå til innhold

Hvor ofte snakker du med foreldrene dine på telefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte snakker du med foreldrene dine på telefon eller eventuelt treffer dem?

Hvor gammel er du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakker sjelden med foreldrene mine på telefonen. Vi sender en sms hvis det er noen beskjeder som må gis. Har aldri hatt så god kontakt med foreldrene mine etter at jeg flyttet ut. Jeg har også 3 barn, som mister sjansen til å ha en mormor og morfar... ( de viser ikke så stor interesse for våre barn, kun mine søskens barn... ). Det er sårende... Jeg er 32 år.

Skrevet

Mamma - hver dag :) Vi sender også masse tekstmeldinger :)

Skrevet (endret)

Jeg snakket med mamma så og si hver dag de siste årene iallefall. Men det var mest pga hun var i rullestol og dro aldri ut. Pluss at ingen andre gadd hverken å besøke henne eller å ringe.

Dette var fra jeg var kanskje rundt 20, da jeg ringte flere ganger i uken, til i fjor hver dag ( i flere år) før hun døde. Da var jeg 33 år.

Endret av Beauté
Skrevet

Jeg er 26, og snakker med mamma ca. annenhver dag. De siste årene har vi fått et veldig nært forhold, og ringer om alt og ingenting. Pappa snakker jeg derimot med når det er noe spesielt, men likevel blir det nok et par ganger i uken. Litt varierende når vi treffes, siden vi ikke bor på samme sted lenger. Men med 2 timers kjøring mellom oss blir det nok et par ganger i mnd, eller mer...

Skrevet (endret)

Jeg er 23 år og har et nært forhold til mine foreldre. Derfor ringer jeg mine foreldre gjerne flere ganger i uken. Eller, ringer når jeg føler for det rett og slett. De bor på østlandet og jeg på sørlandet med nesten seks timers kjøring mellom oss, så jeg synes det er godt å prate med dem ofte. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Snakker med mamma nesten daglig, og pappa noen ganger i uka. Vi har 5 timers kjøretur mellom oss, er vel hjemme annenhver måned om jeg har tid. Skulle gjerne vært hjemme en gang i måneden :)

Skrevet

Jeg snakker med moren min hver dag. Tror det har noe å gjøre med at jeg bor 6 timer unna henne nå. Veldig godt å holde kontakten slik :) Trenger ikke være lenge om gangen.

Skrevet

Jeg snakker med moren min 3-4 ganger i uka,noen ganger oftere. Faren min ca 2 ganger i måneden, han er ikke noe telefonmenneske.

Jeg er godt voksen, men synes mamma er like viktig uansett :rødme:

De bor ca en times kjøring unna, så jeg prøver å treffe dem iallefall en gang i måneden

Skrevet

Er 23 år. Gjennomsnittlig snakker jeg med mamma hver dag, noen ganger flere ganger om dagen, noen ganger går det flere dager mellom hver samtale. Pappa snakker jeg med et par ganger i uka, han er ikke like skravlete som oss ;)

De bor langt unna, men jeg prøver å treffe dem en helg i måneden, i hvert fall annenhver måned.

Skrevet

Vi bor ikke så langt fra hverandre, men snakkes på telefon ca en gang per uke og treffes også omtrent ukentlig. Hvis det er noe spesielt snakkes vi oftere.

Da jeg bodde flere timer unna ringtes vi også en til to ganger per uke. Daglige samtaler hadde blitt for mye for oss, men jeg har flere venninner som snakker med moren sin minst en gang per dag.

Jeg er i midten av tredveårene, og har et svært godt forhold til foreldrene mine.

Skrevet

Snakker med mamma kanskje en gang i uken. Besøker henne kanskje annenhver uke, i tillegg til at hun passer sønnen min fast annenhver tirsdag ettermiddag mens jeg er på kurs.

Pappa har jeg ikke snakket med siden jeg kom ut av skapet, snart tre år siden. Han sa selv "hvis du er lesbisk, er du ikke lenger dattera mi" og med det avskrev han også sitt eneste barnebarn :/

Jeg er 23 :)

Skrevet

Jeg prater med mamma hver dag, av og til flere ganger for dagen. Vi har fri familie ;)

Prater ikke med pappa like ofte, men i hvertfall noen ganger i uken. De bor ikke så langt unna, så vi sees noen ganger i måneden og.

Skrevet

Hvor ofte snakker du med foreldrene dine på telefon eller eventuelt treffer dem?

Hvor gammel er du?

Jeg er 27, snakker med min mor 1-2 ganger i uka, og faren min 1-2 ganger annenhver uke. De holder fremdeles sammen, men mamma er den som skravler mest over telefon.

De holder til på sør-vestlandet mens jeg bor på østlandet, reiser hjem ca 3. hver måned. De er også her 2-3 ganger i løpet av et år. Ellers feirer vi annenhver jul/nyttår sammen.

Skrevet

Er 19. Snakker med mamma hvert fall en gang i uken på telefon. Ringer når jeg føler for det, det samme gjør hun. Så sender vi en del tekstmeldinger :) vi har fri familie, som kommer godt med. Bor på hver vår kant av landet, så det blir en del telefonsamtaler :)

Skrevet (endret)

Mamma ringer meg som regel en gang i uka for å høre hvordan det står til. Snakker med pappa hvis han tilfeldigvis tar telefonen når jeg ringer hjem for å gi beskjed om noe. Jeg bor 8 timer unna dem, men ringer ikke så ofte fordi jeg ikke er noe glad i å snakke i telefonen.

Edit: Er 23 hvis noen lurte :)

Endret av Hinata
Skrevet

Snakker med mamma ca 5 dager i uka. Er i 30-årene.

Skrevet

Er i 30-årene og har fast snakketid med min mor etter "20 spørsmål" på P1 om lørdagen (16.30). Det har vært sånn i årevis. Men det er tilpasninger om f.eks. hun eller jeg en sjelden gang skal ut eller om programmet er endret pga. sport. Mine foreldre bor på en annen kant av landet og jeg er som regel bare hjemme til jul. Har ikke behov for mer enn dette. Sender SMS fram og tibake om det er småting innimellom.

Skrevet

Er 27 år, og snakker med enten mamma eller pappa (noen ganger begge) på telefon hver dag :) I tillegg mailer mamma og jeg litt frem og tilbake stort sett hver dag når vi er på jobb.

Skrevet

Jeg er jente 23 år, snakker med mamma ca 3 dager i uken, og vi sender meldinger stort sett hver dag. Pappa sitter som regel ved siden av mamma og følger med med ett øre. Prater med pappa om praktiske ting, kanskje 2-3 ganger i måneden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...