Avalon Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Nå har snart min mor bursdag, blir 59. Hun er selvsagt en av disse damen som har ALT. Jeg har et stramt budsjett, og det vet hun så hun forventer seg ikke akkurat diamanter, men jeg vil allikevel finne på noe som er pent om dere skjønner. Gavekort har jeg ikke så lyst å gi, jeg bor på et annet sted så det vil bli vanskelig å få tak i et annet gavekort enn hos steen&strøm. Hun leser mye bøker, men er veldig flittig med å kjøpe dem selv. Hun elsker blomster og huset er fullt av blomster. Parfyme og div kosmetikk bruker hun ikke. Har noen her noen geniale tips? Hun har bursdag om ca 2uker, så det må være lett å få tak i
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Du kan sy et bokmerke og brodere navnet hennes på.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Et besøk er vel det som blir aller mest satt pris på? Og hvis hun elsker blomster burde du for all del kjøpe det. Likte veldig godt forslaget om å ordne et bokmerke til henne Sier ikke at du skal satse på en crappy gave, men det er kanskje best å spare på kruttet til neste år når hun blir 60?
Gjest gest Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Vet ikke hvor fingernem du er men. Strikk et skjerf, hekle en lue, eller som over, et bokmerke. Gå i hobbybutikken og kjøp noen ark, lag et lekkert kort og bokmerke i favorittfargene.
Rosalie Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Jeg kjøpte et fint skjal/skjerf til moren min på Vivikes på bursdagen hennes. 200 kr.
Perelandra Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Hva med å gi henne "gavekort" på tjenester du kan gjøre for henne i stedet for ting? Siden hun er typen som har alt har hun trolig ikke lyst på mer som kan fylle boligen. Du kan jo for eksempel tilby deg å vaske ned leiligheten/huset hennes? Dette koster ikke penger for deg, og kan kanskje bety mer for henne enn ting som kan kjøpes i en butikk. Du skriver at det ikke er aktuelt med gavekort, men kanskje du likevel kan gi gavekort på en opplevelse dere kan dele sammen? Restaurantbesøk, kino, konsert, museum osv... Hva du kan gi er avhengig av økonomien din, men det som betyr mer er at dere gjør noe hyggelig sammen.
MissStiles Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Hva med å gi henne blomster og sjokolade? Og lage en bedre middag til henne neste gang du er hjemme?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Spander et kafè eller restaurant besøk sammen med henne. Lag det til en koselig tid med henne. Tror det er den beste bursdagspresangen du kan gi, god mat og oppmerksomhet.
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Kanskje du kan sette sammen et fotoalbum? Skrive små kommentarer ved bildene og slikt? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå