Gå til innhold

Vaske ut volumpudder

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det står på volumpudderet til håret at man skal vaske det ut ved aller først å gni shampo i tørt hår. Det frister minimalt!!

Hvordan er det å vaske ut dette pudderet fra håret? Gir dere blaffen i at shampoen skal i tørt hår?

Ønsker å teste det ut, men tanken på shampo i tørt hår har gjort at jeg ikke har orket å teste ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står på volumpudderet til håret at man skal vaske det ut ved aller først å gni shampo i tørt hår. Det frister minimalt!!

Hvordan er det å vaske ut dette pudderet fra håret? Gir dere blaffen i at shampoen skal i tørt hår?

Ønsker å teste det ut, men tanken på shampo i tørt hår har gjort at jeg ikke har orket å teste ennå.

Huh? Jeg skjønner overhodet ikke hva som er frastøtende ved å påføre sjampo i tørt hår?

Skrevet

Effekten er langt bedre ved å påføre shampoo i tørt hår enn i vått, og jeg ser heller ikke helt problemet....

Skrevet

Jeg har ikke gjort det slik. Vasker det som jeg pleier, jeg. Det fungerer bra - sitter ikke i. Så det er jo bare å prøve seg fram. Og om du finner ut at du ikke får det ut før du påfører shampoo i tørt hår er vel ikke det krise.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Huh? Jeg skjønner overhodet ikke hva som er frastøtende ved å påføre sjampo i tørt hår?

Har du prøvd å ta shampo i tørt hår? Fått det fordelt godt?`Prøv du :gjeiper:

Skrevet

Har du prøvd å ta shampo i tørt hår? Fått det fordelt godt?`Prøv du :gjeiper:

Er ikke så ille det. Gjør det ofte siden jeg bruker olje i håret som kur.

Skrevet

påføre shampoo i tørt hår?! usj nå har jeg hørt noen gjør det og :/

Skrevet

Jeg har prøvd Osis Dust, den nye til Big Sexy Hair samt en liten oransje boks. Har aldri opplevd å ikke få ut volumpudderet ved å vaske håret på vanlig måte. Om jeg har brukt mye pudder må jeg sjamponere to ganger, men that's it.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg prøvde å ta shampo i tørt hår, men det ble kun en kladd med shampo akkurat der jeg begynte. Funka veldig dårlig. Sikkert fordi jeg har såpass mye hår.

De andre gangene jeg har brukt pudder i håret nå, har jeg bare vasket det to ganger. Enklere. Bruker også veldig lite pudder i håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...