Gå til innhold

Hva har mobilen din vært igjennom?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Candyfloss

Min gamle mobil har vært utsatt for heftige raseriutbrudd, vanntilførsel, hårføning og jogging for å nevne noe..

Den nye har hittil bare knust deksel :o

What about you guys?

Like klønete som meg, eller?

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen mobil!

Hadde eg hatt, hadde han nok lege mykje i ro, og sikkert sett fin ut... (Har eit anti-tilgjengelighetsbehov, viss det går an... tykkjer det er heilt ok at det er mange timar i døgeret der eg ikkje kan nåast å¨telefon...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har falt i bakken x-antall ganger, blitt glemt igjen ett par plasser ( har heldigvis hatt flaks så jeg har fått den igjen) og blitt spist på av hunden.. Men bortsett fra det så har jeg behandlet den fint... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har vært utsatt for spøkelser...

Var en periode den ringte til folk helt av seg selv. Til tross for tastelås. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the imp

den gamle mobilen min datt x antall ganger i betonggolv og i asfalten, så jeg måtte bytte den ut da den begynnte å bli treg og bare sende de meldingene den fant det for godt å sende.

Min nye mobiltelefon tåler å dette i golvet og den tåler utmerket å bade i cola i håndveska mi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ... har faktisk fått endel nye mobiler tilbake grunnet raseriutbrudd, fylla o.l. :lol:

Den har gjennomgått bading, hilst på veggen og gulvet ørten ganger, siklet litt på av hunden, havnet i en suppe (!), knust endel ganger, men den har isåfall overlevd litt av hvert. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utallige fall, rasierutbrudd hvor den har blitt slengt hardt i bakken (var nemlig en periode hvor jeg ikke fikk åpnet mobilen, og måtte slenge den av alle ned i bakken for at jeg skülle greie å fa en åpning), den har også blitt overkjørt en gang. Men den har alltid funka like fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Den har vært med på fest, den er alltid med meg på jobb, den har vært med på rideturer, den har vært med på sommerferie to ganger, den har vært med på fjellturer, shoppingturer, middagsbesøk - kort sagt er den alltid med meg! Men alt har gått bra og jeg tror ikke jeg har mistet den i bakken mer enn to, max tre, ganger på de to årene jeg har hatt den! Så den er i fin form etter alle sine opplevelser.

Men spør om hvor mange ganger samboeren sin mobil har falt i bakken......... :roll: Et under at den funker enda........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har ikke vært igjennom noe slags røff behandling. Passer på og er forsiktig med mobilen min, jeg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss
Den har ikke vært igjennom noe slags røff behandling. Passer på og er forsiktig med mobilen min' date=' jeg. :wink:[/quote']

Vi gjør jo det vi også,da :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Min mobeiltelefon er baer to uker gammel, og pent behandlet.

Min gamle falt i gulvet ofte ja (jeg hadde en periode ikke noe å feste den i, hadde ingen lommer, men VILLE ha den med på jobb (vaskejobb), så jeg hadde den stappa inn i beltespenna, noe som medførte at den falt ned noen ganger ja....

Den var gjennom litt av hvert den, så til slutt klarte den ikke mer, så derfor fikk jeg en ny, og den er jeg så snill med ja... :) Ny jobb, så jeg kan ha den liggende pent på skirvebordet, langt mindre farlig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvilken telefon dere har, jeg. Det kan i alle fall ikke være nokia.. Mine nokiaer har takka for seg etter et år eller så. Visst gikk de i bakken og overlevde, men min 8210 rista seg selv til døde (hva er vitsen med vibrering når man ikke skal utsette en mobil for rystelser?) og min 3330 drukna i litt heftig regn. Kan fortsatt ringe med den da, men displayet er dødt.

Ønsker meg ny mobil, jeg. Ikke nokia.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Min som falt i gulvet mange, mange ganger var en nokia 3210. Min nårværende, som jeg er snill med (enda) er en nokia 3510i. Har vel mista den ned en gang eller to da, men ikke mer.

Min forrige hadde jeg i over 3,5 år, og mista den ned masser av ganger, tidvis ganske hardt, den var brukt i regnvær (hallo, jeg bor i Bergen) og har vært utsatt for mye rart. Men, selv om den er av merket Nokia, så tålte den altså det. Ikke ALLE Nokia-telefoner er dårlige, selv om noen mennesker tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke ALLE Nokia-telefoner er dårlige' date=' selv om noen mennesker tror det.[/quote']

Jeg har bare gode erfaringer med Nokia, men jeg kan jo ha vært ekstremt heldig. Har hørt diverse skrekkhistorier fra andre..

Forøvrig har ikke min mobil være med på så fryktelig mye. Detti et par ganger i gulvet og utsatt for litt regn og litt ølsøl og slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har gode erfaringer med nokia jeg også, men da med de eldre modellene. Har inntrykk av at de nye modellene ikke holder så lenge som de aller første som kom (1611 var jo konge :ler: )

Låner nå samboers 6510 (tror jeg) - ca tre år gammel - i påvente av at jeg skal gidde å kjøpe meg en ny. Den fusker litt av og til, men ikke på langt nær så mye som mine har gjort.

Nuvel, ønska såvisst ikke å starte en nokia-diskusjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...