AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Jeg har en blogg der jeg ikke skriver om hva jeg gjør hver dag, men jeg tar opp forskjellige temaer jeg synes er viktig (abort, kjærlighet, røyking, religion for å nevne noe), samt skriver om litt andre ting. I den bloggjungelen som har utviklet seg nå, så er det veldig vanskelig å reklamere for seg selv uten å drukne i alle andre. Jeg har derfor tenkt på å sende en mail til f.eks. DetNye ellr Mag for å høre om de kanskje kunne tenkt seg å skrive en liten reportasje om bloggen min eller evt. bare trykke adressen i bladet sitt. Selvfølgelig bare hvis de liker bloggen min da. Hva synes du om dette? Er det frekt og for frampå? Jeg tenker litt sånn, kan ikke få noe værre svar enn nei. Hvis du er enig med meg, hvordan "legger jeg fram" saken min?
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Litt utenom det du spør om, men hva med å legge ut adressen til bloggen din her ? Kvinneguiden har jo mange medlemmer og lesere.
pandabear Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Jeg vil gjerne lese en blogg som ikke er en rosablogg, så legg gjerne igjen adressen her.. Elers kan du jo sende en mail til bladenene, fortrelle om deg å bloggen å legge ved adr.
Gjest Melina* Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Jeg har en blogg der jeg ikke skriver om hva jeg gjør hver dag, men jeg tar opp forskjellige temaer jeg synes er viktig (abort, kjærlighet, røyking, religion for å nevne noe), samt skriver om litt andre ting. I den bloggjungelen som har utviklet seg nå, så er det veldig vanskelig å reklamere for seg selv uten å drukne i alle andre. Jeg har derfor tenkt på å sende en mail til f.eks. DetNye ellr Mag for å høre om de kanskje kunne tenkt seg å skrive en liten reportasje om bloggen min eller evt. bare trykke adressen i bladet sitt. Selvfølgelig bare hvis de liker bloggen min da. Hva synes du om dette? Er det frekt og for frampå? Jeg tenker litt sånn, kan ikke få noe værre svar enn nei. Hvis du er enig med meg, hvordan "legger jeg fram" saken min? Jeg skriver for flere av de bladene (frilans), og blir glad for tips. Ta kontakt på PM hvis du vil vite mer. For øvrig vet jeg at redaksjonene får inn en del tips, så det blir ikke på noen måte sett på som frekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå