Gå til innhold

Doc Martens.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg får litt sosialantropolog-og-lilla-skjerf-kjensle av DMs til kjoler, men brukar mine 8-hols til bukser. Dei er håplause på sny, om ein då ikkje er folkedansar og likar å øve på spontane hallingkast med skru. Eg synest dei er klassiske, svarte sko, eit undantak i at det knapt finst normale sko som er greie til damer, men dei må vere under bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.google.no/images?q=doc%20martens%202010&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1222&bih=739

Det er ikke nødvendighvis som det var på 90-tallet lenger. Eneste jeg kan si om resten er at de er glatte og kalde. Å gå med tykke såler inni eller ullsokker....ikke helt min stil.

De ser kule ut, og er sikkert gode å gå i nå før det blir glatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.femail.com.au/img/dr_martens_boots.jpg

Doc Martens er jo litt forskjellig det... ble helt nostalgisk da jeg fant disse, og husket mine høyt elskede doc martens som jeg ødela i gjørma på Roskilde i 95. Nå er det støvletter som gjelder - og disse er supergode på foten, og god gummi under - så de funker selv om det er litt glatt/ snø.

Endret av suzie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 35+, er ikke goth eller punk, men elsker DM.

Har kjøpt disse røde fra UK (litt lysere i fargen egentlig). Tøffe til enkel svart kjole f.eks. Får utrolig mange positive bemerkninger når jeg går med dem. Har også lyst på slike :gjeiper:

Halv pris å kjøpe fra UK i forhold til hjemme. Send Poste Restante Sverige (hvis du bor nær grensa) så sparer du penger i tollen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35+, er ikke goth eller punk, men elsker DM.

Har kjøpt disse røde fra UK (litt lysere i fargen egentlig). Tøffe til enkel svart kjole f.eks. Får utrolig mange positive bemerkninger når jeg går med dem. Har også lyst på slike :gjeiper:

Halv pris å kjøpe fra UK i forhold til hjemme. Send Poste Restante Sverige (hvis du bor nær grensa) så sparer du penger i tollen også!

Meg over her. Sorry lenke 2 virker ikke. Prøver igjen:

Disse ønsker jeg meg ( i brunt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Docs. Har et par som går til oppunder kneet, et par 12-hulls, et par pumps, og siste innkjøpet mitt er et par DEILIG lakkstøvletter som jeg gleder meg til det blir vær til å gå med.

Men jeg synes det ser skikkelig teit ut når jeg ser folk med streit, eller trendy stil, som går med Docs. I mitt hode er og blir det et fotplagg for den alternative gjengen. Men det er mer fordi jeg vet at halvparten av de som går med Docs nå, som er såkalt "vanlige", aldri ville gått med det om ikke Agyness Deyn hadde dukket opp i neonrosa Docs i hundreogørten magasiner.

Og ikke vet jeg helt hva som er galt med føttene deres, jeg har aldri fått gnagsår av mine Docs.

Endret av Ashelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...