Tussilago_2 Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 hvordan få tilbake boksen hvor man skriver nettadressen (altså feks. www.kvinneguiden.no Fatter ikke at jeg klarte å få den vekk og ikke tilbake
Gjest Thefainter Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Vis -> Verktøylinjer -> Navigasjon
Tussilago_2 Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2010 i fare for å høres ut som en komplett idiot... hvor finner jeg vis??? hele linja der man fyller inn web-adressen er borte, inkludert fram/tilbake/refresh knapp osv. mistenker nå at vis kanskje var på den linja også... Kanskje jeg bare må laste ned firefox på nytt???
Gjest Thefainter Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Så en linja som "Fil, rediger, vis" osv..er også borte? :klø:
Gjest Thefainter Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Trykk på ALT, ikke hold den inne, bare trykk. og så velger du med piltastene eller musa "Vis" og haker av de linjene du vil ha
Tussilago_2 Skrevet 9. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2010 ÅÅÅÅÅ, Tusen takk... Utrolig hvor avhengig man blir av den linja... Nå er jeg lykkelig igjen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå