Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med hjertet knust.. igjen.. Ble singel for litt siden,etter et kjedelig forhold. Før dette forholdet hadde jeg endel flørter, alle endte meg knust hjerte. til slutt ble jeg lei , og gikk inn i et trygt forhold. Ble selvfølgelig lei dette,siden jeg ikke var klar i det hele tatt.

Nå har jeg nok en gang lagt for mye ned i en flørt, og han som lovde å kontakte meg har enda ikke kontaktet meg, selv om det nå er to dager siden jeg sa at nestegang fikk han ta kontakt ,siden jeg ikke vil være masete. Jeg sliter som bare det, har lyst å sende en sms å se om han svarer, men vet at jeg da kommer til å angre hvis han ikke svarer.. Hvorfor eg jeg slik som dette? Og hvordan kan jeg forandre meg? Egentlig vil jeg være fri og frank og ikke ha noen bekymringer ang. mannfolk, kun flørting. Men det føles som jeg er avhengig av å ha noen der som bryr seg, og som gir meg oppmerksomhet!:(

Råd??

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet
:klemmer: Jeg har ikke noe råd egentlig, bortsett fra at du kanskje burde finne ut av hvorfor du må ha oppmerksomhet hele tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...