Gjest Dainty Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Nå som kulda snart setter inn er det på tide å bytte ut ballerinaskoene med noe varmere. Jeg er ikke spesielt glad i sneakers, liker en litt mer feminin og elegant stil, og er derfor på utkikk etter nette, fine ankelstøvletter, helst i skinn. De må ha lav hæl, ettersom de er til hverdagsbruk. Jeg har sett etter på bl.a. Bianco, men alle ankelstøvletter har enten høy hæl eller slike nagledetaljer som absolutt ikke er min stil. Jeg tenker mer på noe i denne gata: http://www.aldoshoes.com/uk/women/boots/flats/77474888-kotaki/98 Noen som har sett noe eller vet om butikker i Oslo hvor de kan ha noe lignende? Jeg ligger mellom to skostørrelser, så vil helst kjøpe dem i butikk så jeg kan prøve dem på.
Athea Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Jeg kjøpte et par fine i fjor på DNA. Sort skinn, flate, bitte litt rynker. Kanskje de har de i år også?
~white lady~ Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Har du sett på Din Sko? Kanskje ikke den beste kvaliteten, men Vagabond skoene er ofte i skinn. Jeg ser etter lave støvletter selv, i brunt skinn. Har ikke funnet noe enda. Lykke til med jakten!
Gjest Dainty Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Takk for tips, skal se på DNA i morgen! Din Sko har ofte dårlig kvalitet, ja. Jeg kjøpte noen støvletter der i fjor som regelrett råtnet etter en dag med litt regn, selv om jeg satte dem til tørk på varmt badegulv Men mulig Vagabond er bedre, skal kikke!
Sneglesnurr Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Takk for tips, skal se på DNA i morgen! Din Sko har ofte dårlig kvalitet, ja. Jeg kjøpte noen støvletter der i fjor som regelrett råtnet etter en dag med litt regn, selv om jeg satte dem til tørk på varmt badegulv Men mulig Vagabond er bedre, skal kikke! Jeg kjøpte ankelstøvletter på Din Sko i fjor, ikke de billigste heller, men etter et par uker var det hull i tåen på begge Har du sett på Euro Sko? Jeg fant disse som er litt i samme stilen, men du vil kanskje heller ikke ha spenner? Ellers kan de kanskje ha noe på Grensen Sko eller Lille Vinkel Sko (men der så jeg ikke noe aktuelt på nettsiden)?
Gjest Dainty Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Jeg fant, jeg fant! Lekre, dertne, feminine, nette små skoletter. Ankelhøye i sort skinn, veldig enkle med en sølvspennedetalj og glidelås på siden. Noe helt annet enn disse grove, ulekre støvlettene jeg ser overalt, eller disse evinnelige knehøye støvlettene (som jeg dog eier en pent par av selv, men variasjon er aldri å forakte). Mye utvalg for de rocka i år, men for oss jentejenter som liker trenchcoats og pastellfarver er det begredelig.. Finner ikke bilde av ankelstøvlettene, men kjøpte dem på Grændsens skotøimagazin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå