LineGourmet Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Heisan sveisan! Jeg/vi er i ferd med å starte opp en kult-gruppe (les; kulturgruppe, lesegruppe, litteratur-gruppe). Per i dag er vi 4 stk, som ikke kjenner hverandre fra før. For å starte opp føler vi at vi bør være mellom 6-8 stk totalt. Derfor vil jeg sjekke ut her, om noen har lyst? Vi 4 er i alderen 35 + og du bør føle deg komfertabel aldersmessig i forhold til dette. Planen er at vi møtes 1 gang pr mnd (antagelig søndager) med 1 bok pr gang som vi diskuterer. Det blir selvsagt en del bok-prat, men hensikten er like mye sosial omgang og det å utvide venneskretsen Litteraturmessig så går vi ikke på de tyngste bøkene og jeg tror heller ikke det blir så mye krim. Men romaner som vi koser oss med. Valg av bok vil gå på rundgang. Om vi får samlet gruppa vår nå snart så håper jeg vi kan møtes på søndag 19 september i Oslo for å erklære kult-gruppa for åpnet Dette kommer til å bli veldig ålreit! Har du lyst til å bli med, så send meg en PM Gleder meg til å høre fra deg Line
LineGourmet Skrevet 10. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2010 Fortsatt 2 åpne plasser her....
Gjest Pet Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Dette hørtes jo interessant (og koselig!) ut. Skal dere møtes hjemme hos hverandre eller på cafe?
LineGourmet Skrevet 11. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2010 Dette hørtes jo interessant (og koselig!) ut. Skal dere møtes hjemme hos hverandre eller på cafe? Vi starter ute på cafeèr i hvert fall. Men det er ikke utenkelig at vi gjør det annerledes etterhvert Vil du bli med?
Gjest Pet Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Vi starter ute på cafeèr i hvert fall. Men det er ikke utenkelig at vi gjør det annerledes etterhvert Vil du bli med? Ja, det tror jeg jammen jeg har lyst til!
LineGourmet Skrevet 12. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2010 Ja, det tror jeg jammen jeg har lyst til! Sender deg en PM
cellie Skrevet 17. september 2010 #8 Skrevet 17. september 2010 Fortsatt 2 åpne plasser her.... Hei hei Er det ennå en ledig plass igjen??
LineGourmet Skrevet 17. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2010 Hei hei Er det ennå en ledig plass igjen?? Heisan Cellie - ja, det går- på håret Send meg en PM med mail-adresse, vi møtes på søndag kl 1500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå