Gå til innhold

"Kult-gruppe" dvs lesegruppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan sveisan!

Jeg/vi er i ferd med å starte opp en kult-gruppe (les; kulturgruppe, lesegruppe, litteratur-gruppe). Per i dag er vi 4 stk, som ikke kjenner hverandre fra før. ;)

For å starte opp føler vi at vi bør være mellom 6-8 stk totalt. Derfor vil jeg sjekke ut her, om noen har lyst? :) Vi 4 er i alderen 35 + og du bør føle deg komfertabel aldersmessig i forhold til dette. Planen er at vi møtes 1 gang pr mnd (antagelig søndager) med 1 bok pr gang som vi diskuterer. Det blir selvsagt en del bok-prat, men hensikten er like mye sosial omgang og det å utvide venneskretsen :)

Litteraturmessig så går vi ikke på de tyngste bøkene og jeg tror heller ikke det blir så mye krim. Men romaner som vi koser oss med. Valg av bok vil gå på rundgang.

Om vi får samlet gruppa vår nå snart så håper jeg vi kan møtes på søndag 19 september i Oslo for å erklære kult-gruppa for åpnet :ler:

Dette kommer til å bli veldig ålreit! Har du lyst til å bli med, så send meg en PM ;)

Gleder meg til å høre fra deg :blomst:

Line :vin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt 2 åpne plasser her.... ;)

Skrevet

Dette hørtes jo interessant (og koselig!) ut. Skal dere møtes hjemme hos hverandre eller på cafe?

Skrevet

Dette hørtes jo interessant (og koselig!) ut. Skal dere møtes hjemme hos hverandre eller på cafe?

Vi starter ute på cafeèr i hvert fall. Men det er ikke utenkelig at vi gjør det annerledes etterhvert :)

Vil du bli med? :skravle:

Skrevet

Vi starter ute på cafeèr i hvert fall. Men det er ikke utenkelig at vi gjør det annerledes etterhvert :)

Vil du bli med? :skravle:

Ja, det tror jeg jammen jeg har lyst til! :jepp:

Skrevet

Ja, det tror jeg jammen jeg har lyst til! :jepp:

Sender deg en PM ;)

Skrevet

Fortsatt 2 åpne plasser her.... ;)

Hei hei

Er det ennå en ledig plass igjen??

Skrevet

Hei hei

Er det ennå en ledig plass igjen??

Heisan Cellie - ja, det går- på håret :ler:

Send meg en PM med mail-adresse, vi møtes på søndag kl 1500 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...