Gå til innhold

Utseendebevisst gutt

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Haha, litt teit å opprette det emnet her egentlig, men jeg gjør det vel egentlig kun av ren nysgjerrighet, selv om jeg egentlig vet hva flesteparten av kvinner synes.

Jeg er en gutt i slutten av tenårene, er veldig utseendebevisst ; Dvs. at jeg tar regelmessig sol, smører meg med hudlotion nå og da så jeg ikke har tørr hud, trener masse på helsestudio, går ALLTID fint kledd, i sånne kjempe tynne "gensere" med knapper fra halsen og ned til brystet omtrent. Jeg farger håret nå og da mørkebrunt, fordi jeg liker det bedre enn lysebrunt.

Kort oppsummert: Jeg er en gutt som er opptatt av utseendet, men på ingen måte feminin. Jeg har hørt at jeg har blitt omtalt som superpen, kjekk og div.

Jeg trener og er ellers guttete, for det virker som at alle tenker ; HOMO, når de får vite at en gutt tar sol, er opptatt av hva han har på seg, vil være fin til enhver tid osv.

Hva er egentlig galt med dette?:) Jeg liker det veldig godt, men blir det litt vel ekstremt? Det høres sikkert litt mer ekstremt ut enn det dét i utgangspunktet er.

Jeg sminker meg selvsagt ikke, for noen bög i den forstand, er jeg ikke :)

Men jeg synes det er på tide at gutta begynner å ta litt mere vare på utseendet sitt også!

Endret av sivilen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du liker det du gjør er det ikke noe galt i det. Noen vil kanskje tenke at du er homo, hva så? Gjør det du vil!

Skrevet

Er helt enig med deg, skulle bare mangle at gutter også skal få ta sol og bry seg om hvordan de ser ut. Det at du farger håret ditt er jo også helt greit egentlig, bare det ser naturlig ut, og passer til hudfargen din og brynene (fyfy med mørkt hår og lyse bryn ;O )

Du virker som en greit kjekk gutt du, ikke noe ekstremt å ville se bra ut og ta vare på huden osv heller! bare du ikke begynner å sminke deg også ^^ heha

Gjest brutal_mann
Skrevet

Mannfolk skal se ut som Mannfolk. Ikke som femipuser som griner om de knekker en negl eller får nervøst sammenbrudd om en hårlokk ligger feil på grunn av feil bruk av voks...

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hvorfor kan ikke vi gutta adoptere det meste hva angår skjønnhetspleie og annet dill når dere har kapret omtrent alt på vår arena? Dere går i dress (også med slips), bruker barberhøvel, spiller fortball, drar i militæret, bruker skjorter med button-down-krage for eksempel.

Ikke fortell meg at dere nå plutselig ønsker dere menn og derfor stiller dere skeptiske til sminkebruk blant oss gutta? :gjeiper:

Skrevet

Gutter som tar sol, blir for sossete for meg.. Gutter som er FOR opptatt av utseende er bare ekkelt. Trenger ikke noen ny bestevenninne som smører seg inn med lotion og skal ha fin hud.

Jeg vil ha en barsk gutt som bare er naturlig pen.. Voks i håret er liksom helt greit. HATER også gutter som går i tettsittende stramme jeans. Hvertfall når buksene i tillegg er rosa/knallgul/knallblå.. Ugh..

Skrevet

Ikke alle homoer er besatt av klær og utseende. Men for all del, jeg synes det er kjempebra at menn tar vare på kroppen sin og at de har stilsans. Det er jo sånne menn vi kvinner legger merke til.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Mannfolk skal se ut som Mannfolk. Ikke som femipuser som griner om de knekker en negl eller får nervøst sammenbrudd om en hårlokk ligger feil på grunn av feil bruk av voks...

Beskriv b_m.............. hva vil det si å se ut som et Mannfolk???? :plystre:

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Personlig synes jeg stilen du beskriver er det minst tiltrekkende jeg vet. Kunne ikke vurdert det en gang. Du kan godt passe på at du er ren, og du trenger ikke å gå rundt i klær som er så utslitte at de går opp i sømmene, men et sted får grensa gå. Gutter skal se naturlige ut.

Skrevet

Menn skal ditt og skal ikke datt. Jeg synes heller brølaper som deg skulle klappe igjen og heller klatre opp i treet du dessverre klatret ned fra. Og laptopen legger du fra deg på gaten.

Skrevet

Personlig synes jeg stilen du beskriver er det minst tiltrekkende jeg vet. Kunne ikke vurdert det en gang. Du kan godt passe på at du er ren, og du trenger ikke å gå rundt i klær som er så utslitte at de går opp i sømmene, men et sted får grensa gå. Gutter skal se naturlige ut.

Hvordan i huleste ser en naturlig kledd gutt ut, om ikke i Adams drakt? Er ikke den skarpeste kniven i skuffen, er du vel? En smule primitiv også, hva?

Skrevet

Gutter som tar sol, blir for sossete for meg.. Gutter som er FOR opptatt av utseende er bare ekkelt. Trenger ikke noen ny bestevenninne som smører seg inn med lotion og skal ha fin hud.

Jeg vil ha en barsk gutt som bare er naturlig pen.. Voks i håret er liksom helt greit. HATER også gutter som går i tettsittende stramme jeans. Hvertfall når buksene i tillegg er rosa/knallgul/knallblå.. Ugh..

Er du liksom jente om du er opptatt av utseendet? Du kan jo også svare på hva du mener er å være "for opptatt av utseende". Det fremgikk ikke av åpningsinnlegget så vidt jeg kan se. Han sa bare at han brydde seg. At det er noe negativt forbundet ved å være for opptatt av det ligger vel litt i kortene, det er grensa her som er interessant.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Har ingen problemer med gutter som deg,du har din stil og liker det du gjør.

Ville i utgangspunktet ikke blitt sammen med en mann som var så opptatt av utseende,rett og slett fordi jeg tror vi ville vært en dårlig match :ler:

Husk å beskytte huden når du tar solarium da :)

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Hvordan i huleste ser en naturlig kledd gutt ut, om ikke i Adams drakt? Er ikke den skarpeste kniven i skuffen, er du vel? En smule primitiv også, hva?

Eh, hva behager?

Han beskriver et ideal som veldig mange av gutta her strekker seg etter; solarium, sånne kneppegensere, hårfarging, lotion og hårgele. Det er ikke min smak. Fyren spurte hva vi syntes om det, og jeg forteller at jeg ikke liker det. Får det deg til å oppfatte meg som primitiv, må du gjerne gjøre det... Og jeg sa ikke at gutter skal se "natrulig kledd ut", hva du enn legger i det, men at de skal se naturlige ut, altså ikke ta solarium eller farge håret...

Nok en gang: min oppfatning

Endret av Airi Chikako
Skrevet

Har ingen ting i mot gutter som deg, men når det kommer til sex vil jeg ha en mann som er mann, på den gamle måten..

Skrevet

Gutter skal se naturlige ut.

Nemlig. Det er kvinner som skal se unaturlige ut.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Beskriv b_m.............. hva vil det si å se ut som et Mannfolk???? :plystre:

De gode gamle kara som var bønder om sommeren, og hvalfangere om vinteren. Gutta som bedrev kroppsarbeid som ville fått en kviste datanerd til å pisse i buksene om han dukket opp i WoW. De gutta som som så en isbjørn og tenkte "mat!" mens de lurte på om de skulle bruke kniv, eller bare nevene for å ta knekken på bamsen.

Sjekk bilder av de Mannfolka der, og du ser hva et ekte Mannfolk er. Solarium? Pføy! Har du ikke blitt brun i ansiktet, og bleik på kroppen, av å sloss mot naturen i ishavet så er du ikke annet enn en ubrukelig femiklatt.

Skrevet

De gode gamle kara som var bønder om sommeren, og hvalfangere om vinteren. Gutta som bedrev kroppsarbeid som ville fått en kviste datanerd til å pisse i buksene om han dukket opp i WoW. De gutta som som så en isbjørn og tenkte "mat!" mens de lurte på om de skulle bruke kniv, eller bare nevene for å ta knekken på bamsen.

Ikke glem de gutta som sitter innpå et KVINNEforum og leker barske !! :lur:

Skrevet

Eh, hva behager?

Han beskriver et ideal som veldig mange av gutta her strekker seg etter; solarium, sånne kneppegensere, hårfarging, lotion og hårgele. Det er ikke min smak. Fyren spurte hva vi syntes om det, og jeg forteller at jeg ikke liker det. Får det deg til å oppfatte meg som primitiv, må du gjerne gjøre det... Og jeg sa ikke at gutter skal se "natrulig kledd ut", hva du enn legger i det, men at de skal se naturlige ut, altså ikke ta solarium eller farge håret...

Nok en gang: min oppfatning

Ok, i så fall ser jo kvinner som farger håret, tar solarium og manikyr etc. kunstige ut, ikke sant? Det samme gjelder alle kvinner som sminker seg. Dere ser kunstige ut og dere er kunstige. Greit å vite.

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Ok, i så fall ser jo kvinner som farger håret, tar solarium og manikyr etc. kunstige ut, ikke sant? Det samme gjelder alle kvinner som sminker seg. Dere ser kunstige ut og dere er kunstige. Greit å vite.

Jeg synes det, ja. Farger ikke håret, og tar i alle fall ikke manikyr og solarium. Sminker meg til fest, skjelden til hverdags. Sånn liker jeg det, og sånn liker typen min det. Du har lov til å være uenig...

Endret av Airi Chikako

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...