Gå til innhold

Cam sex?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hva synes jenter om onanering til hverandre på cam? Er det noe dere blir kåt av?

Prater med ei jente på msn og vi har ofte på cam.. Har lyst å spørre om hun har lyst å ha camsex, men litt redd om hun sier nei.. Er 18, hun er 17..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs jo hvor godt du kjenner henne egentlig, og hvordan forholdet deres er sånn generelt (er hun bare en god veninne,eller tror du at hun mer interressert i deg enn det)

Personlig er jeg ikke så veldig fan av å se gutter runke på cam. Fikk nok av det da jeg var i verste fjortissperioden (og det var kjempekult å lure gutta til å runke på cam for så å ta bilde av de og vise til venninner :fnise: ) huff ..

og jeg er 17 selv btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo hvor godt du kjenner henne egentlig, og hvordan forholdet deres er sånn generelt (er hun bare en god veninne,eller tror du at hun mer interressert i deg enn det)

Personlig er jeg ikke så veldig fan av å se gutter runke på cam. Fikk nok av det da jeg var i verste fjortissperioden (og det var kjempekult å lure gutta til å runke på cam for så å ta bilde av de og vise til venninner :fnise: ) huff ..

og jeg er 17 selv btw.

Jeg er enig der! Om dere har sex i virkeligheten, så er det lettere å få til camsex (om hun liker camsex da) Men en del jenter syns det faktisk er ganske kleint å ha camsex.

Jeg er heller ikke så fan av å se gutter runke på cam. Jeg har fått en del ufrivillige visninger som gjør at det er enda mer turnoff (Chatroulette er ikke min bestevenn :P ) hehe

Men selvfølgelig er det noen jenter som syns det er snasent.. Men mitt inntrykk er at gutter syns det er mer stas at jenter sitter og tar på seg selv på cam, enn vi jenter syns det er stas å se på at en gutt gnikker på balltreet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke møtt hverandre, men vi er på en måte blitt litt forelska.. En dag vi var i en dyp samtale på msn, så sa jeg at jeg likte henne og så sa hun det tilbake til meg.. Etter det er vi blitt mer sånn pus mot hverandre.. skriver hjerter osv. til hverandre. Har spurt etter dirty bilde, men da sa hun nei.. så spurte jeg om hun kunne ta ett, og da sa hun "får se.." hva betyr det? vil hun ikke vise kroppen sin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun sa nei til å sende deg et bilde, tror jeg ikke det er så stort håp for deg å få igang noe camsex med henne (enda)...

Og det at hun sier "får se", betyr nok aller helst at hun ikke har lyst til å ta et i det hele tatt, men at hun ikke vil si nei til deg, fordi hun er redd for at du skal avvise henne på grunn av det.

Eller så sier hun det for å virke litt mystisk og spennende, og ikke "gi deg alt" på en gang. Det kan gå begge veier egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun ikke vil vise kroppen sin, bør jeg prøve å presse henne til vise meg bilde eller på cam ved å bruke andre midler? At jeg bruker "stoler du ikke på meg?" om hun ikke viser? Eller si at jeg ikke vil prate med henne om hun ikke kan stole på meg og vise meg kroppen hennes? Vil hun bli redd for å miste meg og vise da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm nei, om du presser henne til å vise seg selv uten at hun vil, da blir det nok heller du som skal være redd for å miste henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kom med ting som presser henne til å vise kropp. Om en gutt hadde mast mer om å få sett meg naken, hadde jeg gjort enda mer motstand. Så det gjør sjansen for å se henne naken, enda mindre! Så aldri prøv det. La henne heller få litt tid på seg. Vent til dere har møtt hverandre. Når hun vet hvordan du er irl, er det lettere for henne å åpne seg. "Får se" betyr ofte "aldri".. Dessverre for din del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kom med ting som presser henne til å vise kropp. Om en gutt hadde mast mer om å få sett meg naken, hadde jeg gjort enda mer motstand. Så det gjør sjansen for å se henne naken, enda mindre! Så aldri prøv det. La henne heller få litt tid på seg. Vent til dere har møtt hverandre. Når hun vet hvordan du er irl, er det lettere for henne å åpne seg. "Får se" betyr ofte "aldri".. Dessverre for din del

Om hun mente "aldri" med "får se", så kanskje jeg bør prøve å presse henne litt og se hva hun sier. Hvem vet, kanskje hun blir litt redd for å miste meg og viser meg et lite bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun mente "aldri" med "får se", så kanskje jeg bør prøve å presse henne litt og se hva hun sier. Hvem vet, kanskje hun blir litt redd for å miste meg og viser meg et lite bilde.

Vær snill å ikke press henne. Hvis du mener at å gjøre henne redd er en smart ting, så tar du feil. Gjør du henne redd, vil ikke et eventuelt forhold fungere. For nå fremstiller du det dessverre som at sex er alt. Du må bygge en tillit, ikke presse henne fordi du er keen på å kose deg litt. Camsex er ikke sååå digg at du må ofre det å kunne miste henne. Tenk så mye bedre du vil få det om dere møtes og dere fortsatt har denne søte romansen. Å presse henne vil ødelegge denne søte kjærligheten dere kan bygge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, er du ikke helt vel bevart? Skal du spille på hennes tillit og interesse i deg ved å forsøke dette? Forbanna kødd, bare gi F i henne, hun fortjener bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du har null å hente her mister. Om hun var kåt på deg hadde hun flekket av seg for lenge siden. Om du vil pule henne eller ha et forhold til henne så kaster du vekk tiden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Du har null å hente her mister. Om hun var kåt på deg hadde hun flekket av seg for lenge siden. Om du vil pule henne eller ha et forhold til henne så kaster du vekk tiden din.

+1!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes camsex er kleint, men kunne gjort det for en fyr jeg virkelig liker. Fortrinnsvis en jeg var sammen med/hadde hatt sex med før. Å se en relativt fremmed fyr runke gir meg ingenting. Faktisk blir jeg ikke så fryktelig kåt når det er sammen med noen jeg er kåt på engang, klarer ikke å slappe av nok der jeg må ligge og passe på at jeg er i riktig vinkel for kamera.

Masete menn på msn er det verste i verden. Tror du ha mer sjangs om du bare lufter tanken og lar henne kverne litt på det og gjøre det akkurat når hun er klar og har lyst. By på deg selv heller og vær en søt og snill kar. "Stoler du ikke på meg?" og den verste "tør du ikke?" er så utrolig barnslige overtalelsesforsøk. Det blir bare surt, i stedet for fine samtaler så er det diskusjon frem og tilbake og press og avvisninger.

De evig spontane menn vet tydeligvis heller ikke at vi gjerne sitter på msn uten sminke, med fett hår i en dult og stubbete mus. Når ei dame viser seg på cam for deg så har hun bestemt seg lenge i forveien, pyntet seg og stilt inn kameraet og øvd seg litt foran det. Nytter ikke å bare få ei til å gjøre det any time. Man kjenner utseendepresset x10 når man skal vise seg for en fyr man er på msn-flørtern med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De evig spontane menn vet tydeligvis heller ikke at vi gjerne sitter på msn uten sminke, med fett hår i en dult og stubbete mus. Når ei dame viser seg på cam for deg så har hun bestemt seg lenge i forveien, pyntet seg og stilt inn kameraet og øvd seg litt foran det. Nytter ikke å bare få ei til å gjøre det any time. Man kjenner utseendepresset x10 når man skal vise seg for en fyr man er på msn-flørtern med.

Helt enig der! Jeg står gjerne en evighet forran speilet før jeg viser meg på cam til folk jeg liker. Så det at gutter tror vi kan gjøre sånne ting som å være NAKEN uten å ha forberedt oss, det er bare patetisk :P Naken på cam er jeg ikke noe keen på, spesielt ikke når han maser!

Det var utrolig slemt av deg å tvinge hu til å sende deg bilde! Du har allerede senket tillitten ;) Hurra for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...