Gå til innhold

Slep på brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dette er mitt luksusproblem:

Jeg har endelig funnet en fin brudekjole. Problemet er bare at den har et ganske langt slep. Jeg kunne godt tenke meg å få en skredder til å kutte mye i slepet. Er det noen som har noen erfaring med dette? Kjolen er jo designet med langt slep og jeg er litt redd for å ødelegge helheten dersom jeg legger opp og det ikke passer.

Takker på forhånd for alle innspill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi hadde en kjole med ganske langt slep (særlig med tanke på høyden hennes), men slepet kunne knytes opp i ryggen så ho slapp å bære på det. Fikk aldri sett kjolen sjøl, siden ho gifta seg i Statene, så er ikke 100% sikker på hvordan det fungerte... Men det går jo an å høre med skredderen? Vet ikke hvordan kjolen din er da, så det kommer jo an på det og... Men ihvertfall går det an å høre :)

Lykke til :)

Skrevet

Tror nok en skredder kan hjelpe deg å få sydd opp slepet hvis du symes det blir for langt =o)

Skrevet

Mitt slep kan henges opp, er vel ei lita hempe som passer på en knapp. Gå og hør på en brudesalong, de kan sikkert sy om og vet hva som ser fint ut. Vet ikke hva såntnoe koster. Min skal vel sys litt om men det er inkludert i prisen, viss ikke jeg tar helt av i vektforandinger :P

Skrevet

Mitt slep kan henges opp, er vel ei lita hempe som passer på en knapp. Gå og hør på en brudesalong, de kan sikkert sy om og vet hva som ser fint ut. Vet ikke hva såntnoe koster. Min skal vel sys litt om men det er inkludert i prisen, viss ikke jeg tar helt av i vektforandinger :P

Det hørtes lurt ut med en hempe. Vil jo gjerne danse i bryllupet. Trodde ikke jeg skulle falle for en kjole med slep, men sånn er det... En skredder jeg kontaktet mente det ville la seg gjøre å minske slepet, men at dette varierte veldig fra kjole til kjole.

Noen her som har minsket på slepet sitt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...