Gjest Gjest_Mann1982 Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Det er lenge siden nå. Faktisk en veldig lang stund siden. Tenker på deg av og til, syns det er greit eg Da lurer eg på hvordan du har det. Har mange gode minner sammen med deg, og lærdom ikke minst Me hadde det tøft til tider, men me lærte da noe tenke eg :=) Du er ei flott jenta, og lykke til med ditt nye forhold! :D Klem fra meg
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 ? Det er svorsk. Hun mente "sammen".
sophiaM Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 hehe, tror nok spørsmålstegnet var ment til vår lille trådstarter
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 Det er svorsk. Hun mente "sammen". Mente til trådstarter
Ethereal Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Wow. Gulpa litt i munnen min nå. Glad du faktisk ikke sa det direkte til eksen din. Det hadde vært kleint.
Lise_ Skrevet 9. september 2010 #10 Skrevet 9. september 2010 Det er lenge siden nå. Faktisk en veldig lang stund siden. Tenker på deg av og til, syns det er greit eg Da lurer eg på hvordan du har det. Har mange gode minner sammen med deg, og lærdom ikke minst Me hadde det tøft til tider, men me lærte da noe tenke eg :=) Du er ei flott jenta, og lykke til med ditt nye forhold! :D Klem fra meg Takker for fine ord Ønsker deg alt godt, du har alltid en plass i mitt hjerte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå