AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Har nå fått en ganske fortvilet telefon fra ei venninne der hun kan fortelle at noen har tisset på bladene hennes som lå ved siden av toalettet og at noen også har tissen en liten minidam ved siden av toalettet. Vi var 15 stykker der så er ikke lett å finne ut hvem dette er 8 av dem var gutter og 2 voksne menn. Og alle uten om en var på toalettet minst 1 gang. Jeg spurte min sønn om dette og han innrømmet å ha gjort det, men han sa bare at han gjorde det på gulvet. Jeg trodde han løy såklart og at han bare innrømmet litt og sier at han kan jo bare innrømme alt så slipper man å lage problemer for andre. Så sier plutselig min mann at han tisset på bladene og at dette er noe han alltid har gjort. Tisset på blader, på gulvet og gjerne opp over veggen, med vilje og han sa også at flere av hans venner også gjør dette. Er det virkelig normalt at voksne menn tisser på andre folk sine eiendeler med vilje? Hvorfor vil noen gjøre noe sånt? Og hva skal jeg fortelle min venninne? Virker jo litt rart å fortelle at det var både mannen og sønnen min. Sønnen min er 6 så tror ikke hun hadde tatt det så tung egentlig. "uhell" kan jo skje. Men en voksen mann?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Har nå fått en ganske fortvilet telefon fra ei venninne der hun kan fortelle at noen har tisset på bladene hennes som lå ved siden av toalettet og at noen også har tissen en liten minidam ved siden av toalettet. Vi var 15 stykker der så er ikke lett å finne ut hvem dette er 8 av dem var gutter og 2 voksne menn. Og alle uten om en var på toalettet minst 1 gang. Jeg spurte min sønn om dette og han innrømmet å ha gjort det, men han sa bare at han gjorde det på gulvet. Jeg trodde han løy såklart og at han bare innrømmet litt og sier at han kan jo bare innrømme alt så slipper man å lage problemer for andre. Så sier plutselig min mann at han tisset på bladene og at dette er noe han alltid har gjort. Tisset på blader, på gulvet og gjerne opp over veggen, med vilje og han sa også at flere av hans venner også gjør dette. Er det virkelig normalt at voksne menn tisser på andre folk sine eiendeler med vilje? Hvorfor vil noen gjøre noe sånt? Og hva skal jeg fortelle min venninne? Virker jo litt rart å fortelle at det var både mannen og sønnen min. Sønnen min er 6 så tror ikke hun hadde tatt det så tung egentlig. "uhell" kan jo skje. Men en voksen mann?
Inx Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Har nå fått en ganske fortvilet telefon fra ei venninne der hun kan fortelle at noen har tisset på bladene hennes som lå ved siden av toalettet og at noen også har tissen en liten minidam ved siden av toalettet. Vi var 15 stykker der så er ikke lett å finne ut hvem dette er 8 av dem var gutter og 2 voksne menn. Og alle uten om en var på toalettet minst 1 gang. Jeg spurte min sønn om dette og han innrømmet å ha gjort det, men han sa bare at han gjorde det på gulvet. Jeg trodde han løy såklart og at han bare innrømmet litt og sier at han kan jo bare innrømme alt så slipper man å lage problemer for andre. Så sier plutselig min mann at han tisset på bladene og at dette er noe han alltid har gjort. Tisset på blader, på gulvet og gjerne opp over veggen, med vilje og han sa også at flere av hans venner også gjør dette. Er det virkelig normalt at voksne menn tisser på andre folk sine eiendeler med vilje? Hvorfor vil noen gjøre noe sånt? Og hva skal jeg fortelle min venninne? Virker jo litt rart å fortelle at det var både mannen og sønnen min. Sønnen min er 6 så tror ikke hun hadde tatt det så tung egentlig. "uhell" kan jo skje. Men en voksen mann? Ja dette er helt fullstendig, absolutt normal oppførsel for oss menn. Har du aldri vært inne på et herretoalett før - sniff godt neste gang så ser du
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Ja, jeg ser kanskje at noen synes dette er morsomt, men jeg synes dette er ekkelt. Tenk om noen tisset på blader du hadde på toalettet, kanskje på gulvet eller noe? Morsomt å tørke opp? Nei, det tror jeg ikke. Vennina mi var nesten helt på gråten. Bladene måtte hun rett og slett bare kaste da de var full av urin.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Ja dette er helt fullstendig, absolutt normal oppførsel for oss menn. Har du aldri vært inne på et herretoalett før - sniff godt neste gang så ser du Nei, heldigvis ikke. Men har hørt mye rykter. Men det er jo liksom offentlig da. Nå er det hjemme hos en også er det min mann det gjelder. For det hadde jeg ikke trodd om min mann selv etter å vært sammen han i 8 år. Han gjør jo ikke sånt hjemme.
Inx Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Han gjør jo ikke sånt hjemme. Du vet aldri, kanskje du er blitt "immun" til lukta.. få en venninne til å sniffe seg gjennom boligen deres for å være helt sikker. Det eneste som hjelper mot denne driften permanent er kastrering... eventuelt kan du gi ham P-piller, kvinnelige kjønnshormoner er effektiv motkur.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Skulle nesten tro det var noe i dette, for jeg har flere ganger opplevd tiss rundt doen og under selve doen så det nesten ser ut som det er siktet dit med vilje. Hvordan noen klarer å tisse lengst under en do som er vegghengt, er meg ganske uforståelig, da må personen minst ha vært full. Det ekle med dette var at det var på jobben hvor vi hadde barnehage i ukedagene, og huseierne brukte huset i helgene. Da vi kom på jobb igjen på mandag var det ofte tiss rundtomkring toalettet.
Raven Emerald Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 Det eneste som hjelper mot denne driften permanent er kastrering... eventuelt kan du gi ham P-piller, kvinnelige kjønnshormoner er effektiv motkur. Kastrering hadde vel funket bedre om det skjedde før han ble kjønnsmoden, siden det er da markeringsbehovet virkelig blir et problem..? =P
Gjest hogwash Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Jeg bruker å markere litt når det ikke er andre i nærheten ja, gjerne oppi flasker med balsam, tannkremtuber og lignende.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2010 #10 Skrevet 9. september 2010 Jeg har markert bilen min, sykkelen, huset, verktøyene mine, klærne mine og tven på denne måten. Jeg trodde det var helt normalt jeg?
Gjest BabyBlue Skrevet 9. september 2010 #11 Skrevet 9. september 2010 Håper dette er tull...? Mannfolk er syke i hodet på noen områder
Raven Emerald Skrevet 9. september 2010 #12 Skrevet 9. september 2010 Jeg har markert bilen min, sykkelen, huset, verktøyene mine, klærne mine og tven på denne måten. Jeg trodde det var helt normalt jeg? Hva med dama?
Gjest hogwash Skrevet 9. september 2010 #13 Skrevet 9. september 2010 Hva med dama? Best å gjøre det når eventuelle kvinnemennesker sover, kan man skylde på dem når de våkner.
Raven Emerald Skrevet 9. september 2010 #14 Skrevet 9. september 2010 Best å gjøre det når eventuelle kvinnemennesker sover, kan man skylde på dem når de våkner. Hmm, det forklarer jo en hel del. Kjenner et behov for å snakke med mannen om dette når han kommer hjem...
Mann_30 Skrevet 9. september 2010 #15 Skrevet 9. september 2010 Hvis mannen din gjorde dette, gjorde han det for å være jævlig mot venninna di. Utrolig barnslig. Men den eneste årsaken jeg klarer å se, er at han fikk en barnslig trang til å være jævlig mot venninna di. Kanskje han og venninna di ikke går godt overens? Hun er litt ekkel mot han? Han føler et behov for å hevne seg? Er kanskje ikke veldig moden, denne mannen?
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2010 #16 Skrevet 9. september 2010 Hmm, det forklarer jo en hel del. Kjenner et behov for å snakke med mannen om dette når han kommer hjem... Da burde du ta en prat med far din også. Du er jo trass alt datteren hans...
Raven Emerald Skrevet 9. september 2010 #17 Skrevet 9. september 2010 Da burde du ta en prat med far din også. Du er jo trass alt datteren hans... Faren min døde for flere år siden, så det er relativt nytteløst, vil jeg tro. Nei, den ferskeste markeringa vil jo være mannen som har stått for, ergo den jeg først og fremst bør ta tak i.
Inx Skrevet 9. september 2010 #18 Skrevet 9. september 2010 Håper dette er tull...? Mannfolk er syke i hodet på noen områder Selvsagt er det tull Noen slike troll-tråder sånn som denne er ganske morsomme å kommentere
Raven Emerald Skrevet 9. september 2010 #19 Skrevet 9. september 2010 Troll-tråd? Er hellig overbevist om at det er sånn mannfolk er, jeg, nå. Hogwash og den ene gjesten her oppe, var så overbevisende, atte det er ikke måte på hvor overbevist jeg er. Neste jeg får høre, er vel at jeg kan regne med at mannen jukker på leggen min når jeg har løpetid, om han ikke kommer til umiddelbart. *snøft*
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #20 Skrevet 9. september 2010 Selvsagt er det tull Noen slike troll-tråder sånn som denne er ganske morsomme å kommentere Nei, dette er faktisk ikke tull. Synes egentlig det er litt sårende at folk skal slenge ut slikt når man spørr etter råd og hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå