Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert bare en bagatell, men kjæresten har ei "venn" på facebook som han knapt har møtt. Han har sagt at hun har skrevet masse meldinger til han tidligere. Hun driver og "liker" bildene av han, og her en dag når han skulle på firmatur til Sverige, skrev hun "God tur vennen" Det irriterer meg, for de er ikke venner en gang. Ikke hans feil selvfølgelig. Hadde dere reagert på det? Alle er i 30 årene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klø: HvA ER irriterende med at en person liker bildene hans og ønsker han god tur?

Skrevet

:klø: HvA ER irriterende med at en person liker bildene hans og ønsker han god tur?

Det er "early warning" systemet hennes som har gått i alarm ;)

Skrevet

No blei ønsket om god tur avslutta med "vennen", og det er vel det som er problemet. Eg ville òg ha funne det irriterande om ei som kjærasten min knapt hadde møtt hadde gitt han overdreven merksemd (like bileta, sende meldingar osb) og om ho hadde sagt "god tur vennen". Greitt nok om dei kjenner kvarandre godt, har vore gode vener lenge eller noko, men ikkje om det er ein person han så vidt har møtt og ikkje kjenner noko spesielt. Reagerar ikkje kjærasten din på det her ts?

Skrevet

Kanskje en ide og prate med han om det.

Irriterer det deg så er det langt bedre enn å gå og lure.

Skrevet

No blei ønsket om god tur avslutta med "vennen", og det er vel det som er problemet. Eg ville òg ha funne det irriterande om ei som kjærasten min knapt hadde møtt hadde gitt han overdreven merksemd (like bileta, sende meldingar osb) og om ho hadde sagt "god tur vennen". Greitt nok om dei kjenner kvarandre godt, har vore gode vener lenge eller noko, men ikkje om det er ein person han så vidt har møtt og ikkje kjenner noko spesielt. Reagerar ikkje kjærasten din på det her ts?

Jeg fikk ikke inntrykk av at det var mye oppmerksomhet det var snakk om. Er det meldinger daglig og/eller av seksuell art så kan jeg skjønne det, men det var ikke inntrykket jeg fikk utfra førsteinnlegget.

Gjest Taxmannen
Skrevet

Tror facebook ikke kan være bra for folk xD

Skrevet

Jo,men han kutter hun ikke ut fra facebook, noe jeg synes han burde gjøre. Hun er jo tydeligvis interessert i han.. hun har så vidt møtt han en gang, de kjenner ikke hverandre. Jeg hadde aldri funnet på og skrevet god tur vennen til en person jeg ikke kjenner på facebook. Synes bare ikke det er helt normalt..

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Tror facebook ikke kan være bra for folk xD

Facebook er roten til alt ondt.

Skrevet

Ja roten til masse vondt OG sjalusi! Mye kommentarer kan missførstås å bli tolket i feil rettning...Hun kanskje skrev god tur vennen, fordi de er facebookvenner og inget annet?!

Skrevet

Jeg begynner personlig å bli lei av disse facebook trådene, virker som om mange bruker det som en slags fasit liksom. Jeg er enig med deg, Taxmannen, virker som om mange ikke burde hatt profil der!

Og TS, jeg skjønner overhodet desverre ikke hva problemet ditt er og tror ikke du skal bry deg med dette i det hele tatt.

Skrevet

Spør da vel? Viss hun ikke er en skikkelig venn kan han vel bare slette henne? Ingen hadde sagt "vennen" noen andre plasser uten at noen hadde reagert. Kanskje facebook er roten til alt ondt fordi alt er difust :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...