Gå til innhold

Glidemiddel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi bruker det av og til. Etter at jeg fikk barn er det perioder hvor jeg ikke blir så våt. Og da er glidemiddel veldig digg! Vi bruker det også til runking og slikt som andre. Han elsker også å gni det på puppene mine og kose med de. Han elsker glatte pupper. Vi syntes glidemiddel har vært en kjempegod investering. Bruker det ikke hver gang, men kjempedeilig når vi gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker det hvis vi skal "ta en kjapp" en, for da rekker jeg ikke bli ordentlig våt. Eller hvis jeg skal runke han, fordi han er omskjært, og da blir det fort sårt uten...

Skrevet

Dersom jenta er trang, så er det en nødvendighet for at hun ikke skal bli så sår. Kondombruk kan også gjøre det tørrere enn vanlig.

Skrevet

Jeg har brukt det fra jeg var 16 år. Grunnen er at jeg har store problemer med og bli våt.

Skrevet

Jeg anbefaler både Pjurserien som har mange varianter å velge mellom ( ingen, lukt, smak og setter ikke flekker på sengetøyet!) Pjur basic funker bra! Liquid Silk bruker vi nå og den kommer i en trykkeflaske, den er suuuper. Blir aldri klissete og man kan dosere i små dråper!! Jeg pleier å kjøpe det hos Flirt i Møllergata, Oslo... de har det alltid inne!:)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

Jeg er våt og "klar" konstant. Ikke dermed sagt at jeg er kåt og har lyst hele tiden men... Men kjæresten kjører gjerne på med litt glidemiddel av og til selv om det er vått.

Og så bruker vi det ved runking og fingring. Noen synes bare spytt fungerer fint nok, det synes ikke jeg...

Anbefaler forresten ikke Luksus sensitiv som jeg trodde var så bra da jeg kjøpte den på kondomeriet. Noen som vet om et som fungerer godt med få dråper, uten smak og lukt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...