Gå til innhold

Glidemiddel

Fremhevede innlegg

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Vi har aldri brukt glidemiddel, har liksom ikke falt meg inn at det går an en gang. Er dette noe dere bruker stort sett hver gang dere har sex, og hvilke positive effekter har det? Hjelper det mot sårhet, f.eks? For jeg merker jo at det kan bli sårt i perioder hvor det blir mye... Men jeg synes nå vi klarer oss fint uten.

Høres sikkert litt uerfaren og merkelig ut nå, men det er greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter overgangsalderen kanskje?

Skrevet

Bruker det ikke så ofte selv heller da.. Men det er jo praktisk hvis jenta ikke blir ordentlig våt.. Så hun unngår å få sår, som igjen kan få ingfeksjoner. Så jeg vil jo si at det er ganske praktisk sånn sett, men hvis du ikke har noe problem med å bli våt så er det jo ikke så veldig nødvendig med glidemiddel heller tror jeg :)

Skrevet

Her brukes det hver gang siden jeg har så sensitiv hud at jeg blir veldig sår og får vondt med èn gang, og da bruker vi heller det enn at jeg skal gå å ha vondt.

Skrevet

Jeg må nesten bruke det sammen med kondomer, blir så sårt hvis jeg ikke bruker. Kondomer "suger" opp det lille jeg har av egen glid (blir ikke like våt pga pilla)

Skrevet

Vi har aldri brukt glidemiddel, har liksom ikke falt meg inn at det går an en gang. Er dette noe dere bruker stort sett hver gang dere har sex, og hvilke positive effekter har det?

Aldri, det er kun for pensjonister som er konstant tørre innvendige som rosiner.

Gjest Blubberella
Skrevet

Aldri, det er kun for pensjonister som er konstant tørre innvendige som rosiner.

Elendig forsøk på å provosere.

Noen trenger det mer enn andre, og noen trenger det ikke egentlig men synes det blir ekstra stas med litt ekstra glid. Som Hinata sier kan p-piller gjøre at man ikke blir våt nok, og da er glidemiddel greit å bruke for å slippe å bli sår.

Skrevet

Også er det greit å ha hvis man skal ha analsex.

Gjest Raindrops
Skrevet

Bruker det av og til, som Hinata sier så gjør pillen at jeg i perioder ikke blir så veldig våt. Det er også greit hvis vi skal ha et lite maraton når vi ikke har sett hverandre på en stund :fnise:

Skrevet

Hei! Jeg vet at det er mange der ute som bruker glidemiddel. Det reduserer friksjonen og man blir mye mindre sår. Vi bruker det alltid og jeg syntes det gjør opplevelsen mye bedre!!

Anbefaler Pjur på det varmeste!

Skrevet

Jeg har brukt glidemiddel jevnlig i 8 år fordi mannen min er svært stor. Ellers har jeg brukt det ved langvarig sex og analt, selv om det siste ikke har vært aktuelt med min nåværende.

Skrevet

Jeg blir nesten for våt, så ved vanlig sex har vi ikke noe behov for det. Men vi bruker det ved analsex, da er det helt nødvendig.

Skrevet

Jeg og typen bruker glidemiddel hovedsakelig når vi har analsex, da det er

helt nødvendig med god "glid" for å få til noe der bak :gjeiper:

Det er selvfølgelig mange som også bruker glidemiddel ved vanlig samleie, ved onanering etc. for å unngå å bli så lett sår eller hvis man har problemer med at man ikke blit våt nok til tross for at man er klar. Noen typer glidemiddel er tilsatt smak og lukt for å krydre tilværelsen "der nede" mens andre inneholder ingredienser som f.eks skal gjøre deg ekstra opphisset.

Jeg og typen har som regel god sex og han vet hva som skal til for å få meg våt, men vi er nok litt sløve når det gjelder å bruke glidemiddel når vi har "vanlig" sex. merker avogtil at jeg blir ganske sår hvis jeg f.eks ikke er helt oppvarmet når han trenger inn i meg. Da hadde det nok hjulpet med litt ekstra smøring! :fnise: Jeg tror ikke det er noe negativt i å gjøre sexen enda mere behagelig ved å bruke glidemiddel, så lenge man ikke blir avhengig av det. Det er jo også ganske viktig at mannen klarer å få dama våt og klar uten hjelp.

Skrevet

Jeg er våt og "klar" konstant. Ikke dermed sagt at jeg er kåt og har lyst hele tiden men... Men kjæresten kjører gjerne på med litt glidemiddel av og til selv om det er vått.

Og så bruker vi det ved runking og fingring. Noen synes bare spytt fungerer fint nok, det synes ikke jeg...

Anbefaler forresten ikke Luksus sensitiv som jeg trodde var så bra da jeg kjøpte den på kondomeriet. Noen som vet om et som fungerer godt med få dråper, uten smak og lukt?

Skrevet

Som regel så blir jeg såpass våt at det ikke er behov for det, men vi har det stående på nattbordet likevel i tilfelle vi vil ha en kjappis og jeg ikke rekker å bli våt :fnise:

Skrevet

Vi bruker glid ganske ofte fordi jeg har blitt litt "tørrere" med årene og mannen er veldig godt utsyrt så jeg blir veldig fort sår om ikke vi bruker det.

Skrevet

Vi bruker det ikke foreløpig, men jeg er nesten "på vei ut døra" for å kjøpe det. Begynte på pillen for 5 måneder siden, og de siste månedene har det blitt tørrere og tørrere der nede *sukk* Jeg som pleide å bli kjempevåt med en gang før, har nå mistet omtrent alt av fukt der nede. Det er nesten et lite nederlag, men jeg må nok bite det i meg og kjøpe glidemiddel en gang i nærmeste fremtid. Er IKKE noe deilig at det svir i flere timer etter vi har hatt sex!

Gjest Blubberella
Skrevet

Vi bruker det ikke foreløpig, men jeg er nesten "på vei ut døra" for å kjøpe det. Begynte på pillen for 5 måneder siden, og de siste månedene har det blitt tørrere og tørrere der nede *sukk* Jeg som pleide å bli kjempevåt med en gang før, har nå mistet omtrent alt av fukt der nede. Det er nesten et lite nederlag, men jeg må nok bite det i meg og kjøpe glidemiddel en gang i nærmeste fremtid. Er IKKE noe deilig at det svir i flere timer etter vi har hatt sex!

Du må jo ikke føle det som noe nederlag å bruke glidemiddel! :) Glidemiddel kan være like mye et krydder som et hjelpemiddel når man skal ha sex.

Skrevet

har brukt det de fleste gangene. syns det glir bedre og blir deiligere da! er ikke alltid jeg blir så våt og da er det deilig å slippe å bli sår etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...