AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Hvilke reklamer synes du er flaue? Det blir litt pingli stemning her i heimen når reklamen for analkløe kommer på tv..
sophiaM Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Hvilke reklamer synes du er flaue? Det blir litt pingli stemning her i heimen når reklamen for analkløe kommer på tv.. Syns den analkløe reklamen er kjepevittig jeg! ikke noe pinlig ihvertfall! Lo meg ihjel da jeg så den første gangen, med hun dama som står å kler seg oppetter et tre !
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Dama i rød bil over fe-rista. Jada Reklame for kondomeriet. Ikke noe morsomt med 2 tenåringssønner i hus.
Gjest Thefainter Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Dama i rød bil over fe-rista. Jada Reklame for kondomeriet. Ikke noe morsomt med 2 tenåringssønner i hus.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Alle reklamer som starter med "Når du har mensen...." Fysj!
Gjest Atanih2 Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Signerer på den med kondomeriet, hadde tenkt å skrive den før jeg leste at den allerede var her! Også den med "irriterende utflod" eller hva de sier, at det som regel IKKE er sopp i underlivet... Ish
Maneo Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Blir kanskje ikke så flau, men får seriøst angst av de der tampongreklamene som liksom er en parodi på andre tampongreklamer.. Med kvinnfolk som gnikker seg rundt med hvite bukser. *grøss*
MarianneE Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Hvilke reklamer synes du er flaue? Det blir litt pingli stemning her i heimen når reklamen for analkløe kommer på tv.. ...og idet jeg klikket meg inn på dette temaet kom den jaggu på TVen...
HumHum Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Blir kanskje ikke så flau, men får seriøst angst av de der tampongreklamene som liksom er en parodi på andre tampongreklamer.. Med kvinnfolk som gnikker seg rundt med hvite bukser. *grøss* og når mennene i den ene varianten forteller hvor bra OB er, og med det sleske smilet
Djungelvrål Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 De dubbede reklamene for zensodyne tannkrem er veldig pinlige.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #12 Skrevet 21. september 2010 OMG, den ikea-reklamen. Har den blitt vist på TV??
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #13 Skrevet 21. september 2010 Den Ikeareklamen er blitt vist på tv her i Norge, men ikke i Sverige. Synes den er skikkelig morsom.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #14 Skrevet 21. september 2010 Ikke pinlig, men usannsynlig lei. Den potetgull reklamen, "Ta en potet, ta gjerne 4 ta 8 ta alle, ja ta en potet" Jeg hører den i hodet, blir jo faen ikke kvitt den....
smalls Skrevet 21. september 2010 #15 Skrevet 21. september 2010 og når mennene i den ene varianten forteller hvor bra OB er, og med det sleske smilet Ja han med grått hår som snakker fransk? Han er bare utrolig ekkel
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #16 Skrevet 22. september 2010 Å lage reklame for bind og tamponger må være verdens mest utakknemlige jobb. Det er ikke mulig å lage bra reklame om det.
Gjest fireflies Skrevet 22. september 2010 #17 Skrevet 22. september 2010 Jeg husker den reklamen for Rema 1000 som gikk for noen år tilbake, hvor moren i huset skulle fortelle den velkjente blomst og bie historien, og sønnen utbrøt "er det pule du mener, mamma?". Følte meg aldri særlig høy i hatten hvis den kom på TV mens jeg satt sammen med besteforeldrene mine.
Antlers Skrevet 22. september 2010 #18 Skrevet 22. september 2010 Ekkelt, pinlig og upassende: Reklamene for Kondomeriet (Litt off topic... Jeg vil ha sånn "ANALKLØE" t-skjorte!)
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 26. september 2010 #19 Skrevet 26. september 2010 HANDS DOWN!!! ::: Og bare for å gjøre det verre, så valgte han bildet av datteren for å dekke seg til med
fruBeist Skrevet 26. september 2010 #20 Skrevet 26. september 2010 ...merker jeg er glad for ikke å ha tv i hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå