Gå til innhold

Unge mødre treff!

Sandrahs

Anbefalte innlegg

Hei! Jente på 17 år her fra Svelvik/Drammen, 12+2 uker gravid :) Jeg prøver enda ett innlegg om unge mødre treff! Noen som kunne tenke seg? :) Alle helt opp til 21 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jente på 17 år her fra Svelvik/Drammen, 12+2 uker gravid :) Jeg prøver enda ett innlegg om unge mødre treff! Noen som kunne tenke seg? :) Alle helt opp til 21 år?

Jeg er muligens for gammel ;) Er akkurat 21 år... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint, hehe :) Hvor langt er du på vei?:)

:sjenert: H*n ble født for fire uker siden :)

Endret av Christina_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: H*n ble født for fire uker siden :)

Åh :D Vil du ikke avsløre kjønn? Hehe. Legg meg til på msn, hvis du har?:)

Endret av Sandrahs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh :D Vil du ikke avsløre kjønn? Hehe. Legg meg til på msn, hvis du har?:)

Nja. Liker å holde det for meg selv på forum. Det sies jo at alt man legger ut på nettet ligger der for evig.

Sær som jeg er så har jeg ikke msn. Jeg har mail, men ikke msn.

Gleder du deg til din kommer? Det er jo en stund. Etter jeg hadde ventet 8 uker begynte jeg å bli ordentlig utålmodig, ville bare at han skulle komme ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja. Liker å holde det for meg selv på forum. Det sies jo at alt man legger ut på nettet ligger der for evig.

Sær som jeg er så har jeg ikke msn. Jeg har mail, men ikke msn.

Gleder du deg til din kommer? Det er jo en stund. Etter jeg hadde ventet 8 uker begynte jeg å bli ordentlig utålmodig, ville bare at han skulle komme ut :fnise:

Hehe, det skjønner jeg. Jeg hadde en blogg da jeg var 14 år, hvor jeg skrev masse rart jeg aldri burde ha lagt ut offentlig...

Vi kan jo maile på epost da, om du vil?:)

Jeg gleder meg sinnsykt mye til babyen kommer! Hehe, er faktisk litt utålmodig allerede. Har bestilt tonn med gratis babypakker, også får jeg vogn, sportsvogn, sprinkelseng, bilsete, reiseseng, klær, stellebord, voksipose og alt fra familien min som har småbarn, så man blir jo babysyk av å se på alt dette også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det skjønner jeg. Jeg hadde en blogg da jeg var 14 år, hvor jeg skrev masse rart jeg aldri burde ha lagt ut offentlig...

Vi kan jo maile på epost da, om du vil?:)

Jeg gleder meg sinnsykt mye til babyen kommer! Hehe, er faktisk litt utålmodig allerede. Har bestilt tonn med gratis babypakker, også får jeg vogn, sportsvogn, sprinkelseng, bilsete, reiseseng, klær, stellebord, voksipose og alt fra familien min som har småbarn, så man blir jo babysyk av å se på alt dette også :fnise:

Ja, det kan vi. Skal se om jeg får til å sende en mail. De tidene jeg sitter på dataen er når nurket ligger og hviler på fanget. (Tar tid å skrive med en hånd). :gjeiper:

Det er bare å puste ut. Jeg ble veldig utålmodig når sparkene kom ut gjennom magen. Det var herlig,gledet meg til å se hvordan h*n så ut! :)

Pass på så du ikke bestiller for mye. Det kan bidra til at dagene går sakte! Det er jo en stund til 2011 :gjeiper:

Jeg er glad for at min er her nå. :) Det føltes som en evighet, hele graviditen. Nå er det kos, selvom det er slitsomt. Jeg er litt heldig for de dagene min føler seg bra sover h*n 8 timer om natten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...