Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Smurfelurfen
Skrevet

Hei!

For å gjøre en lang historie kort, så treffer jeg for tiden en kjekk kar som jeg har kjent i 1 1/2 år ca. Men har ikke møtt hverandre på snart 1 år pga at han har bodd i utlandet.

Før han flyttet så møttes vi en del og overnattet hos hverandre. Og nå har han flyttet hjem og vi fortsetter som før.

Men jeg sliter med å få til å snakke med han!

Han er en sosial type som kan snakke med hvem som helst uten at det gjør han noe. Jeg har bedret meg de siste årene, men når jeg skal snakke med en jeg er forelsket i, så klarer jeg liksom ikke slippe meg løs.

Er vanskelig å finne på noe å si.. Og er redd han skal synes jeg er kjedelig.. Men egentlig er jeg bare redd for å si noe feil, eller han synes jeg sier noe dumt.

Men hvis man aldri sier egne meninger så kan han jo tro jeg er helt dum og blond :P

Håper noen har litt tips til hvordan jeg lettere kan snakke med han.. Av og til så tror jeg han sier ting for liksom å teste om jeg egentlig følger med eller om jeg ikke vet bedre.

Skal treffe han i kveld og skulle hatt litt hjelp til da...

(Ikke meningen å virke helt umoden og tennåringsforelsket, men alt går bare i stå når jeg er sammen med han).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke du interisant(nei jeg klarer ikke stave det ordet) Finn noe felles dere begge liker å snakke om, og legg sjela di i at du er deg selv.

Skrevet

Snakk om noe du liker eller kan? Still spørsmål, gi komplimenter, innrøm at du et nervøs... Min mann er ultrasosial og kan prate med alle. Jeg synes smalltalk er vanskelig og pinlig, og er dårlig til å holde samtaler gående med fremmede. Men vi går fint sammen likevel :D slapp aaaav og ha det gøy!

Gjest smurfelurfen
Skrevet

Hei!

Takk for svar. Det kan kanskje hjelpe litt hvis jeg sier til han at jeg er nervøs. Så får jeg prøve deres forslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...