Gjest gjest Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Det var noen som stusset og hadde bange anelser når jeg fortalte at jeg hadde funnet en fantastisk livsledsager i Pattaya, men jeg regnet med at det bare var sosialistisk rasisme og misunnelse. Sammenlignet med de fæle norske kvinnene var hun jo helt fantastisk. Rett nok hadde hun litt korte og rare ben, men i motsetning til norske damer så var hun i hvert fall ikke så forbanna arrogant. De norske kvinnene er noen jævla svin som aldri synes du er god nok. Selv har jeg både bil, båt og sommerhus, men tror du det er godt nok for dem? Neida, de forventer også at du skal kunne konnversere om allverdens homsete kultur og utdanningsgreier og sånn dritt. Overfladiske og opptatt av utseende er de også, og forventer at du skal se ut som en jævla strøken male model. EKTE kvinnfolk setter da pris på en liten kosemaga, selv når den ikke er SÅ liten lenger. Med thaikona har jeg aldri blitt møtt med noen sånne pissekrav – hun makter å se forbi det ytre og på det som virkelig teller. Og det samme gjelder for hennes landskvinner: i Pattis ser jeg masse thaidamer med karer som ALDRI hadde tilfredsstilt de sjuke kravene som norske kvinner stiller. Det var litt problemer i en periode, fordi hu stadig ville ha mer penger som hun kunne sende til familien i Issan, men etter at jeg satte foten ned så har hu begynt å tjene sine egne penger.
Suzy Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Høres alldeles fantastisk ut - om enn ikke for henne
Antoinette Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Hvis du har "hentet" henne fra Pattaya så håper jeg hun er testet for HIV. Men innlegget er bare tull så jeg gidder ikke svare mer. Bortkastet tid.
Gjest Airi Chikako Skrevet 9. september 2010 #12 Skrevet 9. september 2010 Rett nok hadde hun litt korte og rare ben, men i motsetning til norske damer så var hun i hvert fall ikke så forbanna arrogant. Hun høres fantastisk ut
Niennas Skrevet 9. september 2010 #13 Skrevet 9. september 2010 (...)De norske kvinnene er noen jævla svin som aldri synes du er god nok. Selv har jeg både bil, båt og sommerhus, men tror du det er godt nok for dem? (...) Med thaikona har jeg aldri blitt møtt med noen sånne pissekrav – hun makter å se forbi det ytre og på det som virkelig teller. Ja, som bil, båt og sommerhus!
Zerox Skrevet 9. september 2010 #14 Skrevet 9. september 2010 Det var noen som stusset og hadde bange anelser når jeg fortalte at jeg hadde funnet en fantastisk livsledsager i Pattaya, men jeg regnet med at det bare var sosialistisk rasisme og misunnelse. Sammenlignet med de fæle norske kvinnene var hun jo helt fantastisk. Rett nok hadde hun litt korte og rare ben, men i motsetning til norske damer så var hun i hvert fall ikke så forbanna arrogant. De norske kvinnene er noen jævla svin som aldri synes du er god nok. Selv har jeg både bil, båt og sommerhus, men tror du det er godt nok for dem? Neida, de forventer også at du skal kunne konnversere om allverdens homsete kultur og utdanningsgreier og sånn dritt. Overfladiske og opptatt av utseende er de også, og forventer at du skal se ut som en jævla strøken male model. EKTE kvinnfolk setter da pris på en liten kosemaga, selv når den ikke er SÅ liten lenger. Med thaikona har jeg aldri blitt møtt med noen sånne pissekrav – hun makter å se forbi det ytre og på det som virkelig teller. Og det samme gjelder for hennes landskvinner: i Pattis ser jeg masse thaidamer med karer som ALDRI hadde tilfredsstilt de sjuke kravene som norske kvinner stiller. Det var litt problemer i en periode, fordi hu stadig ville ha mer penger som hun kunne sende til familien i Issan, men etter at jeg satte foten ned så har hu begynt å tjene sine egne penger. Med de holdningene til ekteskap og kjaerlighetsforhold du legger for dagen her saa synes jeg ikke det er rart at du har hatt problemer med aa finne en livsledsager.Du har et sykt forhold til menneskelige relasjoner.
Gjest Mann på 45 Skrevet 9. september 2010 #15 Skrevet 9. september 2010 Det var noen som stusset og hadde bange anelser når jeg fortalte at jeg hadde funnet en fantastisk livsledsager i Pattaya, men jeg regnet med at det bare var sosialistisk rasisme og misunnelse. Sammenlignet med de fæle norske kvinnene var hun jo helt fantastisk. Rett nok hadde hun litt korte og rare ben, men i motsetning til norske damer så var hun i hvert fall ikke så forbanna arrogant. De norske kvinnene er noen jævla svin som aldri synes du er god nok. Selv har jeg både bil, båt og sommerhus, men tror du det er godt nok for dem? Neida, de forventer også at du skal kunne konnversere om allverdens homsete kultur og utdanningsgreier og sånn dritt. Overfladiske og opptatt av utseende er de også, og forventer at du skal se ut som en jævla strøken male model. EKTE kvinnfolk setter da pris på en liten kosemaga, selv når den ikke er SÅ liten lenger. Med thaikona har jeg aldri blitt møtt med noen sånne pissekrav – hun makter å se forbi det ytre og på det som virkelig teller. Og det samme gjelder for hennes landskvinner: i Pattis ser jeg masse thaidamer med karer som ALDRI hadde tilfredsstilt de sjuke kravene som norske kvinner stiller. Det var litt problemer i en periode, fordi hu stadig ville ha mer penger som hun kunne sende til familien i Issan, men etter at jeg satte foten ned så har hu begynt å tjene sine egne penger. Selv har jeg mage, bodde i leieleilighet, har bil men ikke hytte. Har da fått meg ei flott jente allikevel:-)
Gjest trollemoro Skrevet 9. september 2010 #16 Skrevet 9. september 2010 Så dere ikke skiltet "MAT IKKE TROLLENE"?
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2010 #17 Skrevet 9. september 2010 KG: Nå skal dere gjøre noe med diskusjon.no-runkeguttene? Fjern trolleriet for en gangs skyld.
Wonders Skrevet 9. september 2010 #18 Skrevet 9. september 2010 du høres fornuftig ut, ønsker dere nok et jubelår! 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #19 Skrevet 9. september 2010 Da er det fordi du ikke får deg noe bedre da Alltid lettere å kjøpe enn å fange.
Gjest Helene_Mari Skrevet 9. september 2010 #20 Skrevet 9. september 2010 Da er det fordi du ikke får deg noe bedre da Alltid lettere å kjøpe enn å fange. Så tøff du er som gjemmer deg bak " Anonym Bruker "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå