AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Har tenkt å bli flinkere til å gjøre mer ut av utseendet mitt, bruke litt mer tid på sminke til hverdags, stelle huden min og slikt. Hva gjør dere for å se bra ut? Hvilke rutiner har dere for sminke og hudpleie?
Jade Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Jeg renser huden morgen og kveld. Bruker ikke så mye sminke, har ganske fin hud. Bare mascara daglig, så bruker en mild rens. Bruker natt- og dagkrem + egen fuktighetskrem til øynene. Men nå om sommeren slurver jeg litt med kremer. Merker at huden ikke tar til seg kremene. Så jeg bruker dagkrem av og til om natten. Jeg har normal/tørr hudtype. Sikkert mer normal enn tørr. Skrubber en gang i uken (MD formulations) ca. Jeg bruker mascara som gir volum og krøll (uten vippetang) og synes det gir mye til helhetsuttrykket. Passer også på at øyenbrynene er velstelte og riktig formet. Av foundation, så bruker jeg mineralfoundation. Jeg bruker Everyday Minerals sin, som ikke har så mange ingredienser. Denne er bedre for huden enn kliss fra H&M og lignende som er proppfull av ingredienser som huden ikke trenger, og som den ikke får puste igjennom. Mineralfoundation liker jeg også bedre, pga at jeg lettere kan velge hvor mye den skal dekke, og jeg får den til å se mye mer naturlig ut enn flytende. Everyday Minerals har også mange farger å velge mellom, slik at jeg slipper å gå med én farge i ansiktet og en annen farge på resten... + at man kan velge "formula" etter hvilken hudtype du har. Nevner rens igjen! Husk all sminke skal av om kvelden, uansett hva reklamen sier! Er ikke noe flink med masker, men bruker en fuktmaske en gang i blant når det trengs (helst når det blir litt kaldere i luften)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå