Gå til innhold

Hårfrisyre

Snurre

Hva skal du gjøre med håret ditt på bryllupsdagen  

1. 1. Hva skal du gjøre med håret ditt på bryllupsdagen

• Sette alt opp
      14
    • Sette endel opp mens noe henger ned
      25
    • La håret henge fritt
      3
    • Har kort hår
      5

Anbefalte innlegg

Hei :lol:

Jeg lurer på hvordan dere har tenkt til å "bære" håret på bryllupsdagen, skal dere sette det opp, la det henge fritt, eller litt sånn midt imellom, kanskje du rett og slett har kort hår.....

Gøy hvis noen har gode linker til bryllupshår, jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil at noe av håret skal knytes i en knute bak altså så det ser ut som noe av håret er en strikk rundt noe av håret mitt, mens noe også henger løst som krøllete lokker. Kler best å ha noe hår foran ved siden av ansiktet også, ikke alt bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha mesteparten satt opp,men kommer til å ha noen krøller hengene fremme. Har masse krøller, og frisøren min sier at vi må utnytte disse.

Var og skulle klippe meg på lørdag, og da var det slutt på at jeg fikk bestemme helt selv hvordan jeg vil ha det. Nå har frisøren min begynt å spare håret mitt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg spart lenge for å få langt nok hår til å sette det opp. Skal ha en enkel festfrisyre uten slør. Bare litt småpynt.

Egentlig liker jeg ikke å ha langt hår, så jeg kommer sikkert til å klippe det etter bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke.

Har hatt kort i 7 år, så nå driver det og vokser.

Kan snart få alt (unntatt "luggen") bak øra.

Søstra mi er sjefen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

eg vil ha alt oppsatt og sløret festa under. Vil ha luggen "på skrå til sida" viss de skjønar... også skal resten vere satt opp i lokkar...ehe, vanskeleg å forklare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har relativt kort hår, men hadde langt nok til å sette opp deler av det om jeg ønsket det. Men så fant jeg ut at jeg ville ha det mest mulig naturlig og angrer ikke på det i dag. Jeg hadde en blomst i håret og en del bittesmå steiner (strass-steiner) som ble limt inn i håret innimellom og var kjempefornøyd med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet ut att Jennifer Lopez veldig ofte er sånn på håret som jeg vil være. Alt stramt bakover og en stor knute i nakken. Se på bilder av henne, hun har faktisk veldig ofte fine bryllupsfrisyrer(side skill, stramt bakover, midtskill, med topp, knute etc...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også hatt kort hår de siste årene, og jeg gadd rett og slett ikke å spare, bare for å kunne sette opp håret den ene dagen. I tillegg var det flere venninner av meg som giftet seg året før, som også hadde kort hår, og som var kjempefine!!

Slik så jeg ut!http://www.elitefoto-gunerius.no/album/showimage.php?albumid=1119&from=1&index=1&id=15396

Jøss, fikk du festet slør i den frisyren der :o . Du var innmari fin. :wink: Frisøren jeg snakket med for en tid tilbake mente at håret mitt var altfor kort til å feste slør i, og jeg har omtrent som deg. Er veldig i tvil om jeg skal spare eller ikke, eller om jeg skal ha slør for den slags skyld? Men nå finnes det håp uansett hva jeg gjør, skjønner jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, fikk du festet slør i den frisyren der :o . Du var innmari fin.  :wink: Frisøren jeg snakket med for en tid tilbake mente at håret mitt var altfor kort til å feste slør i, og jeg har omtrent som deg. Er veldig i tvil om jeg skal spare eller ikke, eller om jeg skal ha slør for den slags skyld? Men nå finnes det håp uansett hva jeg gjør, skjønner jeg :D

Takk skal du ha... :oops: Det jeg gjorde , var å spare litt på lengden oppå/bak på hodet. På bryllupsdagen rullet frisøren opp håret oppå hodet også satt jeg med det en stund, deretter festet hun sløret under med mange spenner, og deretter tiara....

Var veldig fornøyd selv... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok ha det meste av håret oppsatt, men med noen løse lokker rundt ansiktet. Jeg har bare hår til skuldrene, så det er liksom ikke noen vits i å la noe henge ned bak. Og så skal jeg ha tiara, men ikke slør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...