Gå til innhold

Voksen: KJEDERLIG!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er snart 16år og jeg merker livet bare blir kjederligere og kjedeligere. Hvordan blir det når jeg blir 20 da liksom?? For det første så går et år VELDIG fort, det går bare fortere og fortere hvor eldre man blir. Det er liksom jul igjen før du vet ordet av det. Men før var det lenge mellom vær jul. Jeg syns jeg fylte 15 i går. Det føles faktisk som jeg slutta i barnehagen for en uke siden. Jeg syns nå det er kjederlig klatre i trær og gjøre mye annet som var sååå morsomt før. Nå kan man ikke gjøre noe mer nesten, får man syns det er kjederlig. Livet er bare skole, lekser, legge seg. Så har det gått et år til gitt. Og et år till å så er man plutselig 100år før man vet ordet av det. Før var det mere skole, SFO :jepp: MORSOMT, og gjøre masse gøy med venner resten av dagen og ikke ha noen bekymringer. Hva skal man liksom finne på nå? Shoppe, kino, film, bade, jentekveld? Det er jo nesten ikke noen ting man kan finne må. man kunne finne på mere før. Åhh som jeg gleder meg til å bli voksen :haar: da bli det jo enda kjederligere enn nå, da kan man ikke ha jentekveld engang ! LOL

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vær redd. Før du aner det er du dau, og da får du god tid til å "leve på minnene". Men det er ikke helt slutt for deg enda; tenk bare når du blir voksen, så kommer du til å digge Vikingarna, campingtur og bingo! :duskedame:

Selv om du ikke lenger kan slenge deg fra tre til tre, så er det lov å pimpe rullator'n.

Skrevet
Åhh som jeg gleder meg til å bli voksen :haar: da bli det jo enda kjederligere enn nå, da kan man ikke ha jentekveld engang ! LOL

Morsommere med jentekveld når man er voksen mener nå jeg da :happy:

Skrevet

Nei, det er ikke gøy å leke med dukker eller å leke sisten lenger. Men selv om jeg ikke synes disse tingene er morsomt, så er det andre ting som er det. Jeg kjeder meg sjelden. På mandag var jeg på quiz med venninner, i går leste jeg en morsom bok og i dag skal jeg se en fin film. Jeg har allerede hatt flere morsomme samtaler selv om dagen ikke er kommet halvveis enda. At livet forandrer seg betyr ikke at det blir kjedeligere.

Skrevet

Jeg er snart 16år og jeg merker livet bare blir kjederligere og kjedeligere. Hvordan blir det når jeg blir 20 da liksom?? For det første så går et år VELDIG fort, det går bare fortere og fortere hvor eldre man blir. Det er liksom jul igjen før du vet ordet av det. Men før var det lenge mellom vær jul. Jeg syns jeg fylte 15 i går. Det føles faktisk som jeg slutta i barnehagen for en uke siden. Jeg syns nå det er kjederlig klatre i trær og gjøre mye annet som var sååå morsomt før. Nå kan man ikke gjøre noe mer nesten, får man syns det er kjederlig. Livet er bare skole, lekser, legge seg. Så har det gått et år til gitt. Og et år till å så er man plutselig 100år før man vet ordet av det. Før var det mere skole, SFO :jepp: MORSOMT, og gjøre masse gøy med venner resten av dagen og ikke ha noen bekymringer. Hva skal man liksom finne på nå? Shoppe, kino, film, bade, jentekveld? Det er jo nesten ikke noen ting man kan finne må. man kunne finne på mere før. Åhh som jeg gleder meg til å bli voksen :haar: da bli det jo enda kjederligere enn nå, da kan man ikke ha jentekveld engang ! LOL

Ja, tiden går bare fortere og fortere, sånn virker det. Og hvis du ikke finner noe du synes er spennende å drive med kan nok voksenlivet bli veldig kjedelig og fullt av plikter. Men det er jo noe du selv kan gjøre for å få et mer spennende liv, du trenger ikke la pliktene og jobbingen være det eneste du gjør. For meg har sex alltid vært noe av det som gjør tilværelsen utholdelig. Du kan reise, begynne med fjellklatring osv. Mye man kan gjøre. Det er opp til deg å finne hva du synes er spennende. :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Ikke vær redd. Før du aner det er du dau, og da får du god tid til å "leve på minnene". Men det er ikke helt slutt for deg enda; tenk bare når du blir voksen, så kommer du til å digge Vikingarna, campingtur og bingo! :duskedame:Selv om du ikke lenger kan slenge deg fra tre til tre, så er det lov å pimpe rullator'n.

Skrekk og gru! Da kommer jeg aldri til å bli voksen, selvom jeg heller ikke synes det TS liker, virker spesielt givende :fnise: .

Skrevet

Skrekk og gru! Da kommer jeg aldri til å bli voksen, selvom jeg heller ikke synes det TS liker, virker spesielt givende :fnise: .

Insinuerer du at jeg burde vært rausere med ironi-flagget? :nigo:

Skrevet

Hva skal man liksom finne på nå? Shoppe, kino, film, bade, jentekveld? Det er jo nesten ikke noen ting man kan finne må. man kunne finne på mere før. Åhh som jeg gleder meg til å bli voksen :haar: da bli det jo enda kjederligere enn nå, da kan man ikke ha jentekveld engang ! LOL

Ja, de tingene gjør man som voksen. Og jentekveldene blir bare morsommere. Særlig perioden som kommer mellom ungdom og etablert er spennende. Man kan stort sett finne på hva man vil, for man har mye frihet, og lite ansvar. For noen blir det nesten som å være barn igjen.

Men det er også mye fint med å være voksen. Mange finner mye glede i jobben sin (selv så kjedelig som det høres ut). Har man morsomme hobbyer kan man vie mye tid til dem. Familie og barn gir mye glede etterhvert. Sex, som en over her nevnte. Etterhvert som du lærer mer, finner du nye utfordringer. Man setter egne mål, og finner glede i å nå dem.

Hva liker du å gjøre nå da? Har du noen hobbyer? Noen tanker om hva du har lyst til å bli?

Gjest Eurodice
Skrevet

Insinuerer du at jeg burde vært rausere med ironi-flagget? :nigo:

Nei, jeg skjønte ironien, jeg :ler: . Men kanskje TS tar deg alvorlig og går og henger seg ved tanken på et utålelig voksenliv :skratte: .

Skrevet

Ja, de tingene gjør man som voksen. Og jentekveldene blir bare morsommere. Særlig perioden som kommer mellom ungdom og etablert er spennende. Man kan stort sett finne på hva man vil, for man har mye frihet, og lite ansvar. For noen blir det nesten som å være barn igjen.

Men det er også mye fint med å være voksen. Mange finner mye glede i jobben sin (selv så kjedelig som det høres ut). Har man morsomme hobbyer kan man vie mye tid til dem. Familie og barn gir mye glede etterhvert. Sex, som en over her nevnte. Etterhvert som du lærer mer, finner du nye utfordringer. Man setter egne mål, og finner glede i å nå dem.

Hva liker du å gjøre nå da? Har du noen hobbyer? Noen tanker om hva du har lyst til å bli?

Jeg har nok å gjøre i fritiden men alt er så kjederlig, det fins nesten ikke noe morsomt lenger..

Skrevet

Ikke vær redd. Før du aner det er du dau, og da får du god tid til å "leve på minnene". Men det er ikke helt slutt for deg enda; tenk bare når du blir voksen, så kommer du til å digge Vikingarna, campingtur og bingo! :duskedame:

Selv om du ikke lenger kan slenge deg fra tre til tre, så er det lov å pimpe rullator'n.

Ohyeahbaby, gjett hvem som skal få seg en sånn rullator når hu blir gammel og grå! Jeg kommer jo til å bli den feteste kjerringa på gamlehjemmet :briller:

Skrevet

Om et år eller to begynner du å drikke alkohol, og da blir det gøy hveeeer dag!

Skrevet

Dette var jo et lurt utsagn. :roll: Alkoholisme er sikkert gøy. :ironi:

Skrevet

Dess eldre jeg ble dess kjedeligere ble det, til tider.

Men vet du hva, lev livet hver dag som om den var den siste.

Det finnes maaaaaaaaaaaaaaassevis av superkjekke ting og gjøre når man blir "voksen":P

Reise, Festivaler, gjøre hva enn vil osv osv..

Kos deg og ikke bekymre deg:)

Skrevet

Dette var jo et lurt utsagn. :roll: Alkoholisme er sikkert gøy. :ironi:

Det jeg liker med livet er at det alltid er så seriøst. Spesielt på Kvinneguiden, skal man disputere verdensproblemer, og nødvendigvis løse dem.

Skrevet

Det jeg liker med livet er at det alltid er så seriøst. Spesielt på Kvinneguiden, skal man disputere verdensproblemer, og nødvendigvis løse dem.

Det jeg liker med livet er at det går an å være fornuftig og ha et godt liv. ;)

Skrevet

:5:

:danser:

I can't wait! :ler:

Skrevet

:danse::duskedame: Alkohol gjør rennesteinen triveligere! :duskedame::danse:

Skrevet

Ts, det er fullstendig mulig å beholde en viss mengde lekenhet og barnslighet, uansett hvor gammel man er.

Jeg er et godt eksempel på hvor til tider barnslig man kan være i en alder av 30, selv om jeg også gjør mange mange kjeeeedelige ting.

Balanse mellom lek, morro, latter og kjedelige, fornuftige syssler er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...