Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har ikke blitt helt hekta på MAC, men blir jo litt påvirka når det er så hypa både i blogger og på Youtube, så det skal bli spennende å se nå når vi får MAC til Trondheim. Er det noen vits i å storme dit på åpningsdagen eller er det ingen ting å stresse med? Pleier de å ha noe åpningstilbud eller har de alltid samme pris? Er det kvalitet alt?

Endret av LukaFrost
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVA? Får vi MAC til Trondheim?! Når, hvor?

Jeg gidder definitivt ikke å storme dit på åpningsdagen uansett, fordi jeg hater å stå i kø, og om de har tilbud blir de sikkert snappet opp av alle de som trenger seg fram før meg. Men kjempefint at det kommer hit. :)

Skrevet

skal jeg være helt ærlig skjønner jeg ikke alt du skriver, "blogge rog", storme på åpningsdagen, eller noe. Når og hvor kommer det til trheim da? den rette palssen å kontakte vil vel være direkte til butikken ;)

Skrevet

skal jeg være helt ærlig skjønner jeg ikke alt du skriver, "blogge rog", storme på åpningsdagen, eller noe. Når og hvor kommer det til trheim da? den rette palssen å kontakte vil vel være direkte til butikken ;)

Skjønte du ærlig talt ikke at "blogge rog" skulle være "blogger og"? hehe

Skrevet (endret)

Etter litt googling ser det ut til at det åpner på Esthetique på Trondheim Torg den 16. sept. :)

Edit: eller altså, ikke "åpner", de tar det inn.

Endret av Alice i Eventyrland
Skrevet (endret)

Beklager så mye med at jeg gjør det vanskelig for deg å lese. Jeg var bare litt kjapp på tastene her og har nå retta det opp. Heidie skjønte det med en gang :-)

Endret av LukaFrost
Skrevet

Etter hva jeg har forstått har MAC aldri tilbud, og ikke engang rabatt til de ansatte der.

Skrevet

Jeg var innom MAC på torget i dag. Ok det. Virka som de mangla endel produkter enda. De hadde lite/ingen mineralsminke, få paintpots og fluidline. Tror kanskje ikke de hadde alt på g enda, men godt med svensk betjening hadde de.

Det som er irriterende med MAC er at de virker som om de prinsipielt ikke priser varene. Tror jeg har vært på en eller to MACbutiker der de har prisa noen av varene. Jeg trodde egentlig man var pålagt å prise varer i Norge?

Skrevet

Det irriterer meg noe sykt også ! Må liksom spørre på hvert produkt" hvor mye koster det deeer'aaa" så til slutt gidder jeg ikke og kjøper uansett. noe de sikkert er ute etter :kjefte:

Skrevet

En fugl visket meg i øret og sa at mac butikken er ferdig 24 sep eller noe. Vi får vente å se når alle varene dukker opp:D

Skrevet

Jeg var innom MAC på torget i dag. Ok det. Virka som de mangla endel produkter enda. De hadde lite/ingen mineralsminke, få paintpots og fluidline. Tror kanskje ikke de hadde alt på g enda, men godt med svensk betjening hadde de.

Det som er irriterende med MAC er at de virker som om de prinsipielt ikke priser varene. Tror jeg har vært på en eller to MACbutiker der de har prisa noen av varene. Jeg trodde egentlig man var pålagt å prise varer i Norge?

MAC har vel ingen egentlig mineralsminke, i hvertfall ikke i ordets rette forstand. Det jeg kommer på i farten, er Mineralize-produktene (rouge, øyeskygger, pudder, flytende foundation), og så har de vel en foundation i løs form, à la vanlig mineralsminke.

• 2 uker senere...
Skrevet

Bor litt under 2 timer utenfor Trondheim, og kjører ikke selv enda, og tog føler jeg er litt bortkastet penger hvis ikke MAC i Trondheim har det store (siden det koster over 300kr for tur-retur). Er det noen som har vært der og vet en god del hva de har? Eventuelt priser på basic stuff som øyenskygger, eyelinere (gel og vanlig blyant, eventuelt annen form), leppestifter, osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...