chanelene Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Noen som har clitoral piercing her? Hvor jævli vondt var dette? Jeg har masse piercinger, men ikke der... Har for meg at det må være...AU! ?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Tror ikke du finner så mange, iallfall ikke her til lands, som faktisk har piercing gjennom klitoris.. Hvis det er det du mener
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Hva er vitsen med piercing der nede?????????????? Må jo være grusomt vondt og bare være i veien... For ikke å snakke om infeksjonsfare. Kan ikke tenke meg at det er fint heller...
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 clitoral HOOD piercing er det nok som TS mener ikke gjennom klitoris ;-)
galskap Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 jeg har. det var ikke vondt i det hele tatt=) ble sjokkert selv! og ja hva er vitsen sier folk... nei jeg har ikke merket så stort forskjell.. er litt mer følsom enn ellers bare. og jeg har en del piercinger ellers på kroppen og vil bare påpeke at den over klitten er den som grodde kjappest og som det var minst pain med=)
FoxyFish Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Jeg har hatt, men tok den ut for et par års tid siden. Det var overhodet ikke vondt, og man glemmer den litt etterhvert.
Gjest johnny Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 grunnen til at man bør ha det er fordi det er big time nydelig og opphissende for både den som har det og den som får gleden av å se den! selvfølgelig bør det pyntes der nede, det er direkte vakkert!!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #8 Skrevet 13. september 2010 Eh...det er ikke vakkert i det hele tatt.
Gjest x Skrevet 13. september 2010 #9 Skrevet 13. september 2010 eh..smaken er forskjellig...det er sexy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå