jea Skrevet 4. oktober 2003 #1 Skrevet 4. oktober 2003 Hvilket underskjørt skal du ha til kjolen din?..Tenkte å bestille på lisnett.no men håper bare jeg får riktig str... Leier dere eller kjøper?
Snurre Skrevet 4. oktober 2003 #2 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg skal ikke ha underskjørt siden jeg ikke så noe forskjell på kjolen om jeg hadde det på eller var uten :o
Arwen Skrevet 5. oktober 2003 #3 Skrevet 5. oktober 2003 Jeg vet fortsatt ikke om jeg skal ha underskjørt jeg heller, men hvis jeg trenger det skal jeg låne av min forlover. Hun giftet seg i fjor. Something borrowed
snusmumerikken Skrevet 5. oktober 2003 #4 Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har akkurat bestilt mitt på lisenett. Bestilte et ganske stort bruse-skjørt (sånn uten ringer) i one size. Prøvde one size i brudesalongen, og synes det virket greit. Men det du lurer på er kanskje hvor stort skjørtet skal være i omkrets? Du får jo både smalt, mellomstort, fyldig og veldig fyldig. Jeg tok sjansen og bestilte fyldig. Skal ha denne kjolen: http://www.ramonadesign.se/pages/henne/pro.../2003-2/01.html Uansett så har du jo rett til å få byttet det hvis det skulle være feil. Kjempelurt å bestille på lisenett forresten. De ligger på ca halv pris i forhold til brudesalongene. Det jeg har kjøpt (nr 07 hvis du går inn der), koster 895,- inklusive frakt. På Cristiane brudesalong skal de ha 1500-1600,- for samme skjørtet :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå